Jump to content
Markowitch

Rimeligt dødt herinde!

Recommended Posts

Lars' date=' kom med til næste LAN-træf. Så tager jeg et par rigtigt gode øl med. ;) Du har jo været med tidligere. Det er vist ved at være tid igen. :-)[/quote'] Ja... Jeg skal lige se om jeg kan få det til at passe ind... Men jeg er opsat på at besøge Trøsk... Kender det ikke, og det ser sgu fint ud, så jeg tro at jeg tager en sen frokost der i dag. vh, Lars

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er ingen tvivl om at dette forum har bidraget med mange svar på de spørgsmål man måtte have som ny i Sverige, da jeg kom til malmø i 2005 var det helt fantastisk at have fundet dette forum, hvor man kunne spørge og dele erfaringer med ligesindet. Det fornemmeste må absolut være at drive det videre, om ikke andet som et opslagsværk, da der er stillet mange gode spørgsmål herinde som der er kommet rigtig gode svar på. Fremadrettet kan forummet styrke det sociale aspekt for os som bor herover. Det er helt klart min fornemmelse (uden at have set nogen tal på det) at der stadig bor ret mange danskere på den svenske side.
+2, 3 eller 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes at det er en fin idé med en øl en dag. Men det kræver nok lige lidt fastere organisering end at en eller anden lige melder ud: "Skal vi ikke mødes nu den kommende lørdag", uden fast tid og sted, samtidigt med at det er en af de store julefrokost aftener, og derefter forsvinder forslagsstiller fra tråden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja... Jeg skal lige se om jeg kan få det til at passe ind... Men jeg er opsat på at besøge Trøsk... Kender det ikke, og det ser sgu fint ud, så jeg tro at jeg tager en sen frokost der i dag. vh, Lars
Og det var faktisk en rigtig god planka... kan klart anbefales. Vh, Lars.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites