Benzino 10 Anmeld indhold Skrevet November 23, 2014 Kunne pludselig ikke afspille DR Ramasjang tv programmer fra vores IPad idag. I går var der adgang, men idag fik jeg besked om at der var restriktioner for afspilning udenfor DK. Er der nogen, der kender en App eller måde at omgå det på, således at jeg kommer med en dansk IP fra Ipad'en? Tænker en VPN app? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2014 Der findes div vpn betalings løsninger men de har alle data begrænsninger så de ikke egner sig til streaming. Har desværre ingen løsning på problemet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2014 Der findes div vpn betalings løsninger men de har alle data begrænsninger så de ikke egner sig til streaming. Har desværre ingen løsning på problemet. Jeg streamer nok ikke i HD, men har ingen problemer med min løsning. www.overplay.net Ser også BBC etc. som kræver lokal IP. Min båndbredde er ikke alverden (8mbps), så jeg kan næppe udfordre løsningen, men en af mine venner bruger samme VPN til Netflix US, selvom han sidder i scotland. Eller rettere, jeg mener han bruger smart DNS-delen, så han slipper for VPN-begrænsninger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2014 VyprVPN er hurtigt! http://www.goldenfrog.com/vyprvpn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2014 Spøjst nok kan jeg streame igen idag. Satser på det var en smutter igår. Måske har de noget intelligens, der gør at man begrænses, hvis der samlet set er pres på deres linjer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2014 For DR's kanaler er en DNS service (som Overplay også tilbyder) nok og så er der ikke begrænsningerne med VPN båndbredden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2014 Jeg bruger unblockUS til amerikansk Netflix og det fungerer fint. Så vil også mene at du kan nøjes med en DNS-service. Betaler USD 5 og kan se at overplay tager det samme. Men det må da være muligt at finde en billigere løsning. Så meget kan det trods alt heller ikke koste at drive sådan et par servere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2014 Er der nogen der bruger dansk Netflix? Tænker på at anskaffe det så den lille bl.a. kan se tegnefilm på dansk. Hvis ja hvad bruger i så? Overplay? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2014 Hvad Netflix angår kan du vælge sprog i indstillingerne for din profil - det slår så vidt jeg husker også igennem i børneprogrammerne - også selv om man har et svensk abonnement. Ellers anvender vi OverPlay her, det fungerer fint for NetFlix hvis man f.eks. er et sted hvor NetFlix slet ikke udbydes. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2015 Så er jeg skiftet fra UnblockUS (USD 5) til addfreetime(USD 2) og indtil videre fungerer det ligeså fint. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2015 Larscph, ville et dansk Netflix abonnement ikke have et mere "dansk" udbud? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2015 Larscph' date=' ville et dansk Netflix abonnement ikke have et mere "dansk" udbud?[/quote'] Jo det er klart. Men Man kan jo faktisk have begge dele, ved at skifte DNS når man ønsker at skifte region. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites