Jump to content
Benzino

Vpn

Recommended Posts

Kunne pludselig ikke afspille DR Ramasjang tv programmer fra vores IPad idag. I går var der adgang, men idag fik jeg besked om at der var restriktioner for afspilning udenfor DK. Er der nogen, der kender en App eller måde at omgå det på, således at jeg kommer med en dansk IP fra Ipad'en? Tænker en VPN app?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der findes div vpn betalings løsninger men de har alle data begrænsninger så de ikke egner sig til streaming. Har desværre ingen løsning på problemet.
Jeg streamer nok ikke i HD, men har ingen problemer med min løsning. www.overplay.net Ser også BBC etc. som kræver lokal IP. Min båndbredde er ikke alverden (8mbps), så jeg kan næppe udfordre løsningen, men en af mine venner bruger samme VPN til Netflix US, selvom han sidder i scotland. Eller rettere, jeg mener han bruger smart DNS-delen, så han slipper for VPN-begrænsninger. :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger unblockUS til amerikansk Netflix og det fungerer fint. Så vil også mene at du kan nøjes med en DNS-service. Betaler USD 5 og kan se at overplay tager det samme. Men det må da være muligt at finde en billigere løsning. Så meget kan det trods alt heller ikke koste at drive sådan et par servere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad Netflix angår kan du vælge sprog i indstillingerne for din profil - det slår så vidt jeg husker også igennem i børneprogrammerne - også selv om man har et svensk abonnement. Ellers anvender vi OverPlay her, det fungerer fint for NetFlix hvis man f.eks. er et sted hvor NetFlix slet ikke udbydes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites