BS 4 Anmeld indhold Skrevet November 18, 2014 Vi kan fortsætte her med bilpleje, vask osv. Ud over at vi kan blive enige om at MagiFoam er sagen. Er der så nogen af jer der selv polerer? Jeg selv bruger en DA maskine og polermiddel fra Karma car Care og deres egne pads. Poorboys SSS shampoo Poorboys APC til affedtning og rengøring i dørfalser osv. Poorboys EX-P lakforsegler og Nattys rød voks. Så burde jeg være klar til vinteren :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LarsH-79 10 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2014 Vi kan fortsætte her med bilpleje, vask osv. Ud over at vi kan blive enige om at MagiFoam er sagen. Er der så nogen af jer der selv polerer? Jeg selv bruger en DA maskine og polermiddel fra Karma car Care og deres egne pads. Poorboys SSS shampoo Poorboys APC til affedtning og rengøring i dørfalser osv. Poorboys EX-P lakforsegler og Nattys rød voks. Så burde jeg være klar til vinteren :) Nej, men jeg har flere gange overvejet om jeg ikke burde have min egen maskine. Men har betalt mig fra det de sidste par år, men måske egne produkter var en idé at få skrevet på dette års ønskeliste. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2014 Første gang er der ikke noget sparet da man hurtigt ender i 2500-3500kr for at komme igang men derefter er det ren fortjeneste også er det jo kvalitetstid i garagen og hygge om bilen. Nå ja har også krejlet mig en tæpperenser så jeg kan få renset mine sæder ordentligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites