Gio 23 Anmeld indhold Skrevet October 29, 2014 Ser spændende ud :) https://transferwise.com/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2014 Ser spændende ud :) https://transferwise.com/ Har du prøvet det? Der er ikke så mange lande understøttet endnu, men det kunne da være en mulighed mellem DK og SE. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2014 Har du prøvet det? Der er ikke så mange lande understøttet endnu, men det kunne da være en mulighed mellem DK og SE.Næ - men overvejer det kraftigt, når jeg skal overføre mine resterende midler inden længe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2014 Har du prøvet det? Der er ikke så mange lande understøttet endnu, men det kunne da være en mulighed mellem DK og SE.Næ - men overvejer det kraftigt, når jeg skal overføre mine resterende midler inden længe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2014 om matematisk økonomisk nørd kunne jeg naturligvis ikke dy mig for at undersøge nærmere omkring prisen. Der bliver taget 0,5% på kursen - og jeg har regnet efter - den er god nok. 0,5% er bare mere end de fleste banker her i Skandinavien, som tager omkring 0,20-0,25% på kursen - og langt mere end Nordnet løsningen, som er gebyrfri og kun koster 0,075% på kursen. What’s the idea behind TransferWise pricing? TransferWise on smaller amounts charges a nominal flat fee, and after a certain threshold, there’s a percentage instead. For instance, on a GBP to EUR transfer up to £200, our whole take is £1. Over that and it’s 0.5% of the amount sent. That's it. Here’s the breakdown. Pricing Level 1 Percentage fee is 0.5%. Below are the minimum fees and percentage thresholds for pricing level 1 currencies. GBP - £1 flat fee on transfers up to £200. Euro - €1 flat fee on transfers up to €200. CHF - 1.50CHF flat fee on transfers up to 300CHF. PLN - 5PLN flat fee on transfers up to 1000PLN NOK, SEK, DKK - 10kr on transfers up to 2000kr. HUF - 300HUF on transfers up to 60000HUF. CZK - Kč 30 on transfers up to Kč 6000 GEL - 2 GEL flat fee on transfers up to 500GEL. BGN - лв 2.00 on transfers up to лв 400 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2014 om matematisk økonomisk nørd kunne jeg naturligvis ikke dy mig for at undersøge nærmere omkring prisen. Der bliver taget 0,5% på kursen - og jeg har regnet efter - den er god nok. 0,5% er bare mere end de fleste banker her i Skandinavien, som tager omkring 0,20-0,25% på kursen - og langt mere end Nordnet løsningen, som er gebyrfri og kun koster 0,075% på kursen. What’s the idea behind TransferWise pricing? TransferWise on smaller amounts charges a nominal flat fee, and after a certain threshold, there’s a percentage instead. For instance, on a GBP to EUR transfer up to £200, our whole take is £1. Over that and it’s 0.5% of the amount sent. That's it. Here’s the breakdown. Pricing Level 1 Percentage fee is 0.5%. Below are the minimum fees and percentage thresholds for pricing level 1 currencies. GBP - £1 flat fee on transfers up to £200. Euro - €1 flat fee on transfers up to €200. CHF - 1.50CHF flat fee on transfers up to 300CHF. PLN - 5PLN flat fee on transfers up to 1000PLN NOK, SEK, DKK - 10kr on transfers up to 2000kr. HUF - 300HUF on transfers up to 60000HUF. CZK - Kč 30 on transfers up to Kč 6000 GEL - 2 GEL flat fee on transfers up to 500GEL. BGN - лв 2.00 on transfers up to лв 400 Så dvs. når jeg overfører fra Nordea i DK til SE så tager de kun ca 0,20-0,25%? Står faktisk overfor at skulle overføre lidt penge til England, måske jeg skulle prøve dette via Transferwise. Der kommer vel et gebyr på når det ikke er indenfor Skandinavien!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites