Jump to content
larsk

Danske Bank: Problemer med kundeprogram, som hele tiden stilles tilbage til basis?

Recommended Posts

Jeg ville høre om andre også 'slås' med Danske Banks kundeprogram? Jeg har Danske bank, og blev, da de lavede kundeprogrammer, sat til til Ekslusiv+ kunde, fordi jeg havde flere konti, og især huslån i danskebank.SE. Det blev sat op manuelt, fordi der 'først senere' kom automatisk sammenhæng over øresund. Siden er jeg nu for 3. gang blevet sat tilbage til Basis-kunde (og med deraf følgende gebyrer) :sick: Når jeg så ringer til dem, så roder de rundt, er dage om at svare, og ender med at beklage, og sætter mig tilbage til Eksklusiv+ manuelt, hvorefter jeg får et nyt visakort :rolleye: - og så lover de, at nu er det låst - hvilket jeg altså igen kan konstatere holdt 2-2½ måned denne gang. Opdager pludselig i netbank, at jeg har fået anden forside. Jeg ved ikke præcis, hvornår det sker, men det ser ud til at de genberegner ens kundestatus hver den 1. eller hvert kvartal, uanset manuelle overides. Jeg kan da ikke være den eneste som plages af dette fænomen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder dælme irriterende. Jeg har heldigvis ikke selv oplevet, at deres system fejlagtigt har smidet mig ned på Basis (fra Ekstra) med de gener, det giver. Har været Ekstra i et års tid, mener jeg, så jeg burde være blevet ramt, hvis det er et generelt problem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites