HillSurfer 14 Anmeld indhold Skrevet October 17, 2014 Hej Jeg har købt noget i en butik i Malmö og brugte i forbindelse med købet mit danske VISA kort. Nu overvejer jeg så at returnere produktet. Kan de mon køre betalingen tilbage når det er et dansk VISA det er betalt med eller skal man bede om at få kontanter retur? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2014 Man kan godt "køre betalingen tilbage", som du skriver. Dog kan der ikke tages højde for evt. kursudsving. Alternativt kan man somme tider få kontanter i stedet. Det afhænger helt af den pågældende butik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2014 Man kan godt "køre betalingen tilbage"' date=' som du skriver. Dog kan der ikke tages højde for evt. kursudsving. Alternativt kan man somme tider få kontanter i stedet. Det afhænger helt af den pågældende butik.[/quote'] Tak for info. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites