larsk 14 Anmeld indhold Skrevet October 15, 2014 Min beholdning af Magifoam /snowfoam fra Autobrite er stort set slut. Jeg skal derfor til at hjemkøbe mere. Jeg tror ikke der findes bedre prewash-foam, selvom jeg har set anmeldelser af flere andre, som påstås bedre. De har bare ikke nær så god 'hangtime' Portoen for 1stk. 5 liter dunk er ca. 22£, mens det for 2-5 stk. er 24£, så der er noget at spare ved samkøb. Jeg vil derfor høre om der var nogle, der ville dele porto med mig :th2: Det behøver naturligvis ikke at være 5l Magifoam, men hvis det er meget store enheder, så kan det blive et problem. Jeg tænker at købe fra autobrite direct http://www.autobritedirect.co.uk/index.php/exterior-cleaning/prewash-dirt-bug-removers/magifoam.html Ps. forslag til steder med lavere priser/porto på magifoam modtages også gerne. EDIT : fandt lige at sendt til en DK adresse koster 1 dunk 17.50£, mens 2-5 koster godt 14£ Så jeg vil nok modtage det via en dk adresse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2014 Jeg kan være interesseret i en 5 liters dunk også. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2014 Samkøb af MagiFoam De har bare ikke nær så god 'hangtime' Tror du Ikke bare det er fordi du ikke har poleret din bil ordentligt? :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2014 Vi kan teste det. Vælg en dag, så får du lov til at polere min bil rigtigt pro, og bagefter skal jeg fortælle dig om foam'en glider hurtigere af :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2014 Det kunne du lide hva :) Du kan få lov at teste min mod din, men først når jeg er helt færdig. Jo en stor bil sådan en Yoda ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2014 Jeg kan være interesseret i en 5 liters dunk også. Ser ikke ud til der var andre end dig, som ville være med. Jeg skal lige have aftalen om den danske adresse på plads, så kan jeg bestille. Hvis du vil have noget specifikt, f.eks. Blue magiFoam, så smid mig en PB. Ellers regner jeg med en 5l standard Magifoam til dig, og delte forsendelsesomkostninger.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2014 Hvilke forhold blander i MagiFoam i til foamlance? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2014 Jeg kommer mellem 1 og 2 cm i lance flasken, og fylder derefter flasken op med vand, gerne varmt, hvis jeg har det ved hånden. Det dækker fint 1½-2 biler Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2014 Ok. Skal teste for første gang imorgen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2014 Nu i lige har gang i et afsnit af Skum - så peg lige på bedste (til pengene) Skumlanse. Skal ud og have købt ind til tryksprøjteren :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2014 Shop.bilvask.nu kan klart anbefales. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2014 Jeg købte min hos autobrite sammen med den første magifoam :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2014 Takker. Kender godt bilvask.nu - men ikke autobrite. Tak for info :) @ Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2014 Ellers er der også cleanyourcar.co.uk Fik prøvet mit Foam idag. Der blev sq hvidt!! Hængetiden var der heller ikke noget at udsætte på Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2014 Så er der shoppet skumkanon og diverse produkter hos bilvask.nu. Livet er for kort til autoshampoo fra byggemarkedet :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2014 Du vil ikke fortryde! Hvad endte du med? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2014 MagiFoam Skumbooster Skum Lanse Autoshampoo uden voks - Poorboys Fælgrens Microfiber håndklæder Insektfjerner - BugSquash ....og nogle andre praktiske småting. @ Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2014 Poorboys SSS er jeg også på. Den er sq fin. Skumbooster tror jeg dog ikke du behøver med MagiFoam for den kan sq skumme!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LarsH-79 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2014 Jeg er vild med MagiFoam, helt klart det bedste af alle de produkter jeg har prøvet :-) Har selv lige måtte smide en ordre afsted på et par tusinde, da jeg var løbet en smule tør for lidt af hvert - og så skader det aldrig med nye microfiber klude :-) Nu kunne jeg bare godt bruge lidt varmere vejr, så det ikke er så forbandet koldt, at stå ude og håndvaske kareten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2014 Det skal BARE skumme! Så købte skumbooster for en sikkerheds skyld, eftersom vi har meget hårdt vand her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2014 Der bliver uden tvivl hvid jul hos jer Gio ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2014 MagiFoam bliver også flittigt brugt herhjemme: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites