Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2014 120 km (60 km hver vej) giver pr dag: DKK 201,60 - dertil kommer det fradrag som broen giver alt efter om det er tog eller bil (hvis man har arbejdergiver betalt brobizz, har man ikke noget fradrag for broen - kun for antal km.). Tog: 201,60 + (2 x 8 kr) = DKK 217,60 pr dag Bil: 201,60 + (2 x 50 kr) = DKK 301,60 pr dag Så alt efter hvilken transport der bliver benyttet ganges det daglige beløb op med det antal forventet dage man skal til/fra arbejde - dette giver det samlet beløb som du skal taste ind i din forskudsopgørelse - og når året er omme og årsopgørelsen skal godkendes, så er det det faktiske antal dage for det pågældende år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2014 Ronny Hjælper det dig hvis vi sætter det op i et regneark som du selv kan ændre i? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2014 Der er allerede en beregner på nettet her: http://tax.dk/pjecer/befordringsfradrag.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret November 12, 2014 Hej Jeg har haft ringet til skat, og de siger at alt er korrekt. De har gået det hele igennem ALT OK:) Ronny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2014 Hej Jeg har haft ringet til skat, og de siger at alt er korrekt. De har gået det hele igennem ALT OK:) Ronny Godt det blev ordnet. Hvad landede dit fradrag så på? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2014 Skat Hej Jeg har haft ringet til skat, og de siger at alt er korrekt. De har gået det hele igennem ALT OK:) Ronny Godt det blev ordnet. Hvad landede dit fradrag så på? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2014 landede på 11.000 om mdr Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2014 landede på 11.000 om mdr Ok, så er der noget mere end befordring med der. Det var befordringen jeg mente. Bare for at have en ide om jeg havde regnet rigtigt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites