ronny85 10 Anmeld indhold Skrevet September 30, 2014 Hej alle Behøver jeg at anmelde mit TV-køb til radio tjänst Hvad er straffen for at "glemme" det( vil lige have jeres erfaring) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sunemannen 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2014 I teorin kan man polisanmälas, men det är MYCKET ovanligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2014 I praksis er straffen at du bliver sat til at betale fra den dato de opdager du har tv... De gider ikke bøvlet med at bevise hvor længe du evt. har haft tossekassen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2014 Kan de spore mit tv? Altså via antennen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2014 Så vidt jeg ved er det ligemeget om du HAR et tv men om du KAN tage signalet. Men kender nu ikke til nogen der har fået bøder for ikke at anmelde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2014 Så vidt jeg ved er det ligemeget om du HAR et tv men om du KAN tage signalet. Men kender nu ikke til nogen der har fået bøder for ikke at anmelde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sunemannen 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2014 Nej man måste ha en tv för att vara skyldig att betala licens. Däremot kan man ju bara ha en dator och titta på svtplay, det behöver man inte betala licens för. Förr i tiden spårade kontrollanterna signalen, s k tv-pejling, men de använder inte det längre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2014 http://www.radiotjanst.se/sv/Avgiften/ "'¨Vem ska betala radio- och tv-avgift? Alla hushåll och företag som har tv-mottagare ska betala radio- och tv-avgift. " I modsætning til Danmark regnes en PC med internet adgang dog ikke som TV-modtager! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2014 Men hvis du har paranoia over at have TV uden at betale licens - så er løsningen ret enkelt - tilmeld dig til Radiotjänst :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2014 Jamen så må de arb. For deres penge. Jamen hvordan kan de være sikker på at jeg har tv. Når kontrollen kommer, lukker jeg ikke op Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2014 Jamen så må de arb. For deres penge. Jamen hvordan kan de være sikker på at jeg har tv. Når kontrollen kommer, lukker jeg ikke op Men det kan de ikke være sikre på. Du har ikke pligt til at hverken lukke dem op eller lade dem komme ind. Nogen steder - måske mest i villakvarterer - er det dog muligt at se et fjernsyn ind af vinduet på huset, eksempelvis :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2014 Vi har afmeldt vores licens. Min kone røg lige i fælden en dag og kom til at sige ja til dem. Hun vidste ikke helt hvad licens var på det tidspunkt. Med den nye dom omkring hvem der skal betale så vi vores snit til at afmelde. Vi ser ikke Svensk TV alligevel. Netflix all the way. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2014 Hvad er det for en dom? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2014 http://www.dn.se/kultur-noje/domen-ingen-tv-avgift-for-datorer/ Vi har en PC tilsluttet til en 50" skærm til visning af hbo-Nordic eller andre medier. Ronny85 - skulle du ikke angive adresse på et af de papir du underskrev, da du købte TVet? Normalt sender forretningen det til licens indkræver...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2014 http://www.dn.se/kultur-noje/domen-ingen-tv-avgift-for-datorer/ Vi har en PC tilsluttet til en 50" skærm til visning af hbo-Nordic eller andre medier. Ronny85 - skulle du ikke angive adresse på et af de papir du underskrev, da du købte TVet? Normalt sender forretningen det til licens indkræver...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2014 Som dansker kan man vel passende benytte sig af at sige at man bor i Danmark :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2014 Hej Nej jeg har købt mit tv i dk(gammelt) kan kun tage 10 kanaler Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2014 Låner lige tråden, sorry. Vi fik solgt vores hus med et par uger til at fraflytte. I den forbindelse skrev jeg og afmeldte mig hos Radiotjänst. Efter nogle uger fik jeg svar. De vil stadig have, at jeg skal betale regningen fra december og frem, da jeg ikke har afmeldt med 4 ugers opsigelse. Jeg gider selvfølgelig ikke betale for et kvartal, hvor vi hverken bor i huset (eller landet). Mit spørgsmål er så: Kan Radiotjänst gøre noget som helst, hvis jeg ikke betaler? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2014 Jabbe: forklar dem, de plejer at kunne forstå det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2014 De vil stadig have' date=' at jeg skal betale regningen fra december og frem, [b']da jeg ikke har afmeldt med 4 ugers opsigelse. De er da nogle skiderikker - de skriver på deres hjemmeside: "Det är ingen uppsägningstid för radio- och tv-avgiften." http://www.radiotjanst.se/sv/Kundservice/Vanliga-fragor-och-svar/Avanmalan---vilka-regler-galler/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2014 Det var da mærkeligt... Jeg må lige tage en snak med dem.. De har så, ifølge dem selv, en latenstid på 1 til 2 uger, på hvert svar på mail. Må se, om jeg får tid til at ringe til dem.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites