HillSurfer 14 Anmeld indhold Skrevet September 30, 2014 Hej Vi har vores forsikringer ved Solid og bilen ved forhandleren. Vi har talt om at få forsikret hunden også. Altså ikke den ulykkesforsikring der er inkluderet i indboforsikringen. Men en forsikring der dækker dyrelægeregninger såfremt den kommer til skade. Umiddelbart har Solid ingen hundeforsikring. Er der nogen her der har sådan en og hvad giver i i så fald? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sunemannen 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2014 Jag rekommenderar Sveland djurförsäkringar: www.sveland.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2014 Agria skulle også være gode har jeg hørt fra flere sider... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sunemannen 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2014 Sveland är billigast och om du inte har väldigt höga veterinärsräkningar så kommer du klara dig med dem. Du kan även kolla med Dina Försäkringar, Folksam och Trygg Hansa. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2014 IF så umiddelbart bedste ud da de ikke har "Rörlig självrisk" og cirka samme pris. Man må bare erkende at det er møgdyrt at få forsikret sin hund. I hvert fald i forhold til de andre forsikringer vi har. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sunemannen 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2014 Ja fast då är lägsta självrisk 2500 kr, på sveland är den 1600 kr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2014 Ja fast då är lägsta självrisk 2500 kr' date=' på sveland är den 1600 kr.[/quote'] Det er korrekt. Men det er kr. 1600+ 20% rörlig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sunemannen 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2014 den rörliga är 15 el 25% För en schäfer i Malmö: IFs stora hundförsäkring med 2500 i fast självrisk kostar 4900 kr / år Svelands favorit med 1600+15% kostar 2600 / år Så premien är nästan dubbelt så hög på IF. Men om man tror att man kommer ha väldigt höga veterinärsräkningar så lönar sig ju IF, om man inte har så höga veterinärsräkningar ska man satsa på Sveland. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2014 den rörliga är 15 el 25% För en schäfer i Malmö: IFs stora hundförsäkring med 2500 i fast självrisk kostar 4900 kr / år Svelands favorit med 1600+15% kostar 2600 / år Så premien är nästan dubbelt så hög på IF. Men om man tror att man kommer ha väldigt höga veterinärsräkningar så lönar sig ju IF, om man inte har så höga veterinärsräkningar ska man satsa på Sveland. Åh, jeg sammenlignede abre med deres standard forsikring. Mener den kostede noget omkring SEK 1800,- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2014 den rörliga är 15 el 25% För en schäfer i Malmö: IFs stora hundförsäkring med 2500 i fast självrisk kostar 4900 kr / år Svelands favorit med 1600+15% kostar 2600 / år Så premien är nästan dubbelt så hög på IF. Men om man tror att man kommer ha väldigt höga veterinärsräkningar så lönar sig ju IF, om man inte har så höga veterinärsräkningar ska man satsa på Sveland. Åh, jeg sammenlignede bare med deres standard forsikring. Mener den kostede noget omkring SEK 1800,- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2014 [ATTACH]4655[/ATTACH] Se priser her Altså SEK 271 for den store og SEK 171 for standard Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sunemannen 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2014 priset beror helt på vad du har valt för ras, födelseår m m. Om du sedan matar in samma val på www.sveland.se så kan du jämföra priset Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2014 Hmm - nu har jeg ikke hunde længere - men har haft flere af dem gennem tiden... De er ikke billige i drift de kære 4-benede, men jeg har dog aldrig haft dem helbredsforsikret. Helt enkelt tænker jeg at man ikke bør trække en hund igennem at langt/smertefuldt behandlingsforløb hvor den intet forstår af hvorfor. Selvfølgelig kan der opstå akutte ting som skal fikses - har haft en Grand Danois som præsterede at gå igennem en glasrude en søndag eftermiddag og år senere æde 2 kg hvedemel. Begge dele kostede lidt, men netto mindre end forsikring ville. Den Border Collie jeg havde som fik problemer med ryggen som knap kunne gå - og som så kunne se frem til et liv uden lov til at løbe frit hvis det kunne fikses - der var ingen garantier for noget som helst - fik lov at sove til de evige hundejagtmarker. Det er ikke særlig sjovt at tage den sidste tur til dyrlægen og komme tom hjem, men det er trods alt kun mig og ikke hunden dét går ud over. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2014 En hund er i mine øjne et medlem af familien som i ligeså høj grad som resten af familiemedlemmerne fortjener omsorg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2014 Den billigste hundeforsikring, jeg kunne finde i sin tid, var hos Folksam. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2014 Klart en hund fortjener omsorg - det kan jeg ikke være andet end fuldstændig enig i.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2014 Bare husk at der har været en anden tråd herinde med Svealands modvilje mod at udbetale penge... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sunemannen 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2014 Den tråden handlade om en bilförsäkring. Sveland djurförsäkring är ett helt annat bolag, de har inget med varandra att göra. Men oavsett försäkringsbolag kommer det alltid finnas någon som inte får ersättning och blir missnöjd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2014 Den tråden handlade om en bilförsäkring. Sveland djurförsäkring är ett helt annat bolag, de har inget med varandra att göra. Men oavsett försäkringsbolag kommer det alltid finnas någon som inte får ersättning och blir missnöjd. Det er vi så enige om, men lige frem med begrundelsen at bilen ikke kan stjæles er lige lidt langt ude... Det siger mig at selskabet trækker den lidt for langt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites