HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2014 Tak for et lille og intimt, men hyggeligt arrangement. Lad os allerede nu få sat en dato på næste LAN, således vi kan få endnu flere med næste gang :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2014 Tak for et lille og intimt, men hyggeligt arrangement. Lad os allerede nu få sat en dato på næste LAN, således vi kan få endnu flere med næste gang :-) Hvem endte med at komme? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2014 Hvem endte med at komme? Undertegnede, christiansenn, Dannemare og en altid veloplagt vært, Bananas... ... derudover: 5 topløse tøser der stod for servering af mad og drikke samt massage af de hårdtarbejdende spillere... Men det gik i glip af æv bæv Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2014 nemmerlig! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2014 Undertegnede, christiansenn, Dannemare og en altid veloplagt vært, Bananas... ... derudover: 5 topløse tøser der stod for servering af mad og drikke samt massage af de hårdtarbejdende spillere... Men det gik i glip af æv bæv I hate you Men jeg er altid frisk på en omgang LAN :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 11, 2014 Forøvrigt tak til alle for god ro og orden. Det var sgu rigtig hyggeligt.:) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2014 Tak for et lille og intimt, men hyggeligt arrangement. Lad os allerede nu få sat en dato på næste LAN, således vi kan få endnu flere med næste gang :-) Og med ny PC er jeg nok interesseret i at være med igen. Vh, Lars. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2014 Og med ny PC er jeg nok interesseret i at være med igen. Vh, Lars. Januar / februar ? :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2014 Januar / februar ? :) 24. januar måske...? Medio februar er der nok risiko for sammenfald med vinterferie for nogles vedkommende. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2014 Jeg hopper med på en måske til slutningen af Januar. Kæresten er sat til at levere min førstefødte deromkring så ingen garantier herfra. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2014 Jeg har ikke rigtig fået optaget kalenderen endnu i Januar/februar bortset fra 10. januar. Umiddelbart synes jeg at det er godt, hvis der ikke går alt for længe, så den 24. januar synes jeg lyder som et godt forslag. Men det kunne også være andre datoer. Skal vi have lavet en doodle? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2014 Er på ferie i de to sidste uger i Januar. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2014 17. jan lyder vist som mere oplagt end 24. jan (?) men ja, doodle kunne nok hjælpe til at kaste lys over sagen :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2014 Doodle!: http://doodle.com/syuaaf2dyp46pf3b Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2014 Så har jeg stemt :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2014 Stemt! ... og det lugter af 07.02 :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2014 Har nu omsider fået taget mig sammen til at stable en ny (well, gammel - anno 2011) primær gamer laptop på benene. :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2014 Har nu omsider fået taget mig sammen til at stable en ny (well' date=' gammel - anno 2011) primær gamer laptop på benene. :)[/quote'] Og så WINE til Starcraft ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2014 Og så WINE til Starcraft ;) Jeg prøvede den combo på denne laptop for et års tid siden, og frames per sec gik desværre grueligt galt, når der var godt gang i den i større battles mv.. :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2014 Stemt! ... og det lugter af 07.02 :-) Yup, 5 ud af 7 kan den dag. Vi lader den lige stå lidt længere og ser om der er andre der har input :) Jeg prøvede den combo på denne laptop for et års tid siden' date=' og frames per sec gik desværre grueligt galt, når der var godt gang i den i større battles mv.. :)[/quote'] Så må du dualboote ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2014 Så står den lige mellem 7/2 og 24/1 :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2014 https://store.steampowered.com/mobileapp/8870/ Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2014 https://store.steampowered.com/mobileapp/8870/ Er det et fedt spil? Vh, Lars. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2014 Yeps, fedt spil Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2014 Jeg må desværre trække støtten til den 24/1 da jeg skal arbejde der... Så det ligner den 7/2? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites