zabel 10 Anmeld indhold Skrevet September 16, 2014 Jeg skal i den nærmeste fremtid (indefor 2 måneder) tranportere noget gods fra sverige til danmark. Det kommer til at foregå i en lastbil eller større transporter (jeg kører selv - har lastbil kørekort). Er der nogen der evt. vil benytte lejligheden til at få fragtet noget (møbler, whatever) fra Danmark til sverige? - mod betaling naturligvis... Der vil muligvis også være plads mod DK. Jeg er rimelig fleksibel mht. til en dato! Vedkommende der skal have fragtet noget, kommer selvfølgelig med som passager i lastbilen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2014 Jeg skal have transporteret en sofa til DK, inden for 2 måneder - se evt. PM ,-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
christopherstein 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2014 hvorfra kører du? Jeg har havemøbler stående i Årslev på fyn som jeg gerne ville have herover.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
zabel 10 Anmeld indhold Besvaret September 18, 2014 Jeg kører fra København (lastbilen lejes i Hvidovre) til Oxie i Sverige og tilbage igen. Så hvis du kan fragte det til københavn så kan vi godt finde ud af noget... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
christopherstein 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2014 Det finder jeg lige ud af om jeg kan så vender jeg tilbage hvis det bliver aktuelt :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites