larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2014 Men gillar du att kunna köra bil i hög hastighet ska du definitivt rösta på m. Det er sjovt nok også dem jeg primært hælder til at stemme på :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2014 Kollektivtrafiken är inte en i första hand kommunal fråga, det ligger på landsting och stat, som är m-styrda. "Under mandatperioden 2010-2014 styrs Region Skåne av Moderaterna, Folkpartiet, Centerpartiet, Kristdemokraterna och Miljöpartiet!" Så det er absolut ikke kun styret af Moderaterna. Men gillar du att kunna köra bil i hög hastighet ska du definitivt rösta på m. Nej, Centerpartiet er endnu mere positive overfor bilen end Moderaterna. Men hvis man hader biler, bor helst i Stockholm hvor man har glimrende kollektivtrafik i form af tunnelbanan som til og med er forholdsvis billig så skal man flytte sig længere mod venstre og mod MP. Lad os hæve benzinskatten med 24 øre hvilket gør det 70 øre dyrere ved pumpen, så stopper alle sikkert med at køre bil - også dem, der bor udenfor Stockholms t-bane system. Alle varer, der transporteres bliver naturligvis ikke dyrere af det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2014 Kollektivtrafiken är inte en i första hand kommunal fråga, det ligger på landsting och stat, som är m-styrda. Men gillar du att kunna köra bil i hög hastighet ska du definitivt rösta på m. Ja, desværre er det sådan. Som komunne har man alt for lidt at sige. Derfor husk også valget til regionen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sunemannen 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2014 "Under mandatperioden 2010-2014 styrs Region Skåne av Moderaterna, Folkpartiet, Centerpartiet, Kristdemokraterna och Miljöpartiet!" Så det er absolut ikke kun styret af Moderaterna. Moderaterna har fler mandat än de övriga tillsammans... Det finns inga förslag om att förbjuda biltrafik, däremot vill man ha acceptabel luftkvalitet och minska på olyckorna. Det kan jämföras med malmömoderaternas inställning som ju vill att folk över huvud taget inte cyklar på vintern, därför vill de avskaffa snöröjningen på gång- och cykelbanor. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2014 Nej' date=' Centerpartiet er endnu mere positive overfor bilen end Moderaterna.[/quote'] Synes ikke rigtig jeg kan finde noget information om Centerpartiets holdning til bil trafik. Eller for at være mere specifik, noget information om hvorvidt Centerpartiet stemte for eller imod 40 i hele Malmø. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2014 Men Miljöpartiet har vel også været inde over med trafikken? Men det er vel ikke bare trafikken og hastigheds grænser der skal bestemme hvor jeres kryds skal sættes! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sunemannen 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2014 Synes ikke rigtig jeg kan finde noget information om Centerpartiets holdning til bil trafik. Eller for at være mere specifik' date=' noget information om hvorvidt Centerpartiet stemte for eller imod 40 i hele Malmø.[/quote'] Centerpartiet har så få röster i Malmö kommun att de inte har några mandat, så de har inte fått vara med om att rösta om det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2014 Jeg fik SD som første hit :-/ herefter kristdemokraterne og moderaterna. Der er ingen af de 3 partier jeg er helt enig med, men hver af dem har noget positivt. Så den er svær. Håbede at kristdemokraterne var den gyldne mellemvej, men eftersom jeg ikke synes at religion skal blandes ind i politik er jeg også lidt tøvende. EDIT: Nå tog den anden test også. Her ser det sådan ud. Piratpartiet, Moderaterna, Kristdemokraterna Så jeg bliver nok nød til at lure lidt på PP. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2014 Men gillar du att kunna köra bil i hög hastighet ska du definitivt rösta på m. Ok - så ved jeg nu, hvor jeg skal sætte mit kryds. Jeg har ikke gidet sætte mig ind i det, men det behøver jeg så heller ikke længere. Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2014 Hold da helt ferie' date=' der er 3 forskellige kommunistpartier at vælge imellem i Malmö.[/quote'] Fint - så kan de lave revolution mod hinanden. Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2014 EDIT: Nå tog den anden test også. Her ser det sådan ud. Piratpartiet, Moderaterna, Kristdemokraterna Så jeg bliver nok nød til at lure lidt på PP. Har tidligere støttet PP, men de senere år er de trukket ret langt ud på venstrefløjen fra et mere libertariansk udgangspunkt når man kigger på hvad de rent faktisk går ind for i hverdagen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2014 Har tidligere støttet PP' date=' men de senere år er de trukket ret langt ud på venstrefløjen fra et mere libertariansk udgangspunkt når man kigger på hvad de rent faktisk går ind for i hverdagen...[/quote'] Hvad er der tilbage så? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2014 Hvad er der tilbage så? Man kunne jo, som et eksperiment, stemme på kommunisterne ,-) Problemet er nok så at vi alle får samme bil, som kun kan køre 40 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Defformero 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2014 :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2014 Hvad er der tilbage så? Det kommer jo an på hvad man vægter som vigtigt og som ens parti skal arbejde for :) Man kunne jo, som et eksperiment, stemme på kommunisterne ,-) Problemet er nok så at vi alle får samme bil, som kun kan køre 40 Nej, hvis kommunisterne vinder får kun medlemmer af partiet biler ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2014 hvad mener du med svag sek, og stærk sek Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Defformero 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2014 Quote Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2014 Hvorfor? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2014 Hvorfor? Fordi han stiller så mange løfter til vælgerne som kommer til at have en betydning for de offentlige finanser, så det er næsten stensikkert at udlandet vil se negativt på det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2014 Fordi han stiller så mange løfter til vælgerne som kommer til at have en betydning for de offentlige finanser' date=' så det er næsten stensikkert at udlandet vil se negativt på det...[/quote'] Man tør næsten ikke tænke på hvad der kan ske med den svenske krone, hvis Anders Borg ikke er der til at passe på pengene. Sverige har trods alt klaret sig rigtig godt igennem en finans krise. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2014 Nå - nu har selv de svenske aviser turdet tage en artikel op, der fortæller at der er problemer med Valghemmeligheden ved de Svenske valg pga. metoden: http://www.dn.se/debatt/sa-kan-valhemligheten-sakras-i-de-svenska-valen/ Dog med en norsk medforfatter og ikke en dansk medforfatter. Sandheden skal jo nødigt gives i for høje doser ;) Forfatterne har også et par ret konstruktive løsningsforslag til hvordan man med små ændringer kan gøre det til et helt hemmeligt valg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2014 Ved EU valget tog jeg også flere valg sedler, af samme grund. Men så sad de der modtog kuverten efterfølgende og prøvede at kigge ind i kuverten, gennem det lille hul ved afrivning. Overvejede at at sige til ham at han ikke skulle sidde og lure på hvad som jeg har röstat. Jeg valgte dog at lade tvivlen komme ham til gode, at han bare ville sikre at der kun var én valg seddel i kuverten. Også selvom han i princippet kunne være ligeglad, at min stemme blot ville blive invalideret i så fald. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites