Defformero 10 Anmeld indhold Skrevet August 11, 2014 :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sunemannen 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2014 Jag tolkar det som att om de godkänner dig för lån Swedbank DK måste du 25% till utbetalning, men bara 15% i Swedbank DK. Dock handlar ju detta inte enbart om utbetalningen, du bör försöka ta reda på vilka räntor de kan erbjuda, just nu är räntorna ofta fördelaktigare i Danmark samtidigt som huspriserna är lägre i Sverige, så det bästa kanske ändå är att ta lånet i Danmark även om utbetalningen är högre. Du bör kontakta bägge bankerna och höra dig närmare för om vad som gäller Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2014 Renten er lavere i DK ja, men det forudsætter jo egendomskøb i DK da det er realkredit... Så skal du låne i DK bliver det til en højere rente end i SE da de ikke tager sikkerhed i din egendom... Måden det fungerer på i Swedbank er at du kontakter din danske rådgiver som formidler kontakt til en ditto svensk. Her taler du så boliglån og bliver kreditvurderet/godkendt... Men prøv også gerne andre banker og se om de kan gøre det billigere. Vi fik det f.eks. billigere gennem SBAB end Swedbank da vi skulle låne til hus... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Defformero 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2014 Vi fik det f.eks. billigere gennem SBAB end Swedbank da vi skulle låne til hus... Skal jeg kontakte SBAB i Malmø hvis jeg vil have lån hos dem? Og hvordan overfører du nu danske kr. til at betale jeres udgifter i Sverige - fra hvilken bank i DK? Tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2014 Skal jeg kontakte SBAB i Malmø hvis jeg vil have lån hos dem? Og hvordan overfører du nu danske kr. til at betale jeres udgifter i Sverige - fra hvilken bank i DK? Tak Du ringer bare til dem på deres hovednummer og taler med dem. Arbejder du i DK skal de naturligvis se lønsedler, ansættelseskontrakt og arbetsgivarintyg... Og de trækker pengene via autogiro fra min svenske Swedbank konto, så jeg overfører bare pengene som normalt fra DK... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites