larscph 18 Anmeld indhold Skrevet August 8, 2014 Vi kigger lidt på lejligheder i VH - og de fleste steder er der jo én eller anden form for TV pakke inkluderet. Nogen af dem har DR1/2 med i prisen - men så vidt jeg kan se kan man f.eks. med Telia som udbyder ikke få andre danske kanaler end DR1+2 samt TV2. Er der nogen af jer som bor dernede som har erfaring med modtagelse af de øvrige danske kanaler. Kan det lade sig gøre med en stueantenne uden de store problemer - eller? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2014 Haløj, boxerTV DK går fint med en Triax UFO antenne - der er lidt udfald engang imellem, men tror det har noget at gøre med at antennen ikke er retningsbestemt... Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sunemannen 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2014 DR-kanalerna (1,2, K, Ramasjang) går på de flesta ställen i Malmö att ta in med vanlig bords-/takantenn, finns ingen anledning att betala för ett abonnemang för dessa kanaler. Däremot kräver ju de danska betalkanalerna med TV2, TV3 o s v ett abonnemang och kräver också då en box. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2014 Däremot kräver ju de danska betalkanalerna med TV2' date=' TV3 o s v ett abonnemang och kräver också då en box.[/quote'] Kræver kun en box hvis ens TV ikke understøtter DVB-T og DVB-T2 (for HD kanalerne) :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2014 Tak for input :) Jeg spurgte fordi vi hvor vi bor lige nu (Husie) ikke har nogen som helst dækning af de danske TV signaler med en stueantenne. Det krævede en "rigtig" antenne højt placeret på hustaget at få signal. Jeg har ikke brug for de danske betalings TV kanaler, det er blot DRs kanaler jeg er interesseret i. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2014 Jeg kan fint tage de danske "gratis" kanaler på Krankajen i västra hamnen, med en lille stueantenne. Er glad for at børnene kan se Ramajang. DR1 & TV2 har vi i stikket ligesom mange andre har i V.H. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jpeter 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2015 Hvad er prisen på parabol eller kabeltv hvis man skal have alle danske kanaler? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2015 Alle danske kanaler så ender du et sted ml 7-1000kr om mdr med parabol da du både skal have Viasat og canal digital. Men de kan ikke tegnes uden dk adresse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2015 Tak for input :) Jeg spurgte fordi vi hvor vi bor lige nu (Husie) ikke har nogen som helst dækning af de danske TV signaler med en stueantenne. Det krævede en "rigtig" antenne højt placeret på hustaget at få signal. Jeg har ikke brug for de danske betalings TV kanaler, det er blot DRs kanaler jeg er interesseret i. Jeg har DR1 og TV2 her på VH - gider ikke stueantenne mv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2015 Hvormange kanaler kommer der i en stueantenne Hvis nu jeg køber den kraftigste model fra haraldskrald, hvad så? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2015 En ca 12-15 kanaler på stue antenne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sunemannen 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2015 Hvormange kanaler kommer der i en stueantenne Hvis nu jeg køber den kraftigste model fra haraldskrald, hvad så? Jag har en sådan här: http://www.kjell.com/sortiment/ljud-bild/tv-tillbehor/antenner-tillbehor/tv-antenner/inomhusantenner/televes-innova-uhf-p30355 Jag kan ta DR1, DR2, DR HD, DR K, DR Ramasjang, Kanal Hovedstaden, DR3, Folketinget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2015 Kan du fortælle mig hvilken kanaler du tager på det stueantenne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2016 Nu er det vel efterhånden noget med en Apple TV og en DR app på den så vidt jeg kan se.... Og så slipper man helt for at rode med at have en grim antenne stående :) Vi har skrevet aftale på en lejlighed i Västre Hamnen - nyproduktion - så vi har helt til efteråret 2017 med at finde den helt rigtige løsning. Det nye sted får ComHem som internet/tv leverandør og så vidt jeg kan se er det da helt udelukket at få dansk TV via dem, de tilbyder DR1 som det eneste til en eller anden fantasipris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2016 I vores BRF indgår DR1 og TV2 i grundpakken på 16 kanaler fra ComHem, som iøvrigt betales via den månedlige afgift til BRFen. Og det er mere end rigeligt for os to. 1 larscph reacted to this Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2016 Kan ikke helt få DR-appen til at virke på mit ATV4. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2016 19 timer siden, Paul skrev: I vores BRF indgår DR1 og TV2 i grundpakken på 16 kanaler fra ComHem, som iøvrigt betales via den månedlige afgift til BRFen. Og det er mere end rigeligt for os to. Ah - det var interessant alligevel. Måske der også kommer til at gøre det her. Til gengæld har jeg en 4-årig som gerne vil have børnekanalerne også :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2016 1 time siden, HillSurfer skrev: Kan ikke helt få DR-appen til at virke på mit ATV4. Hvad er problemet med den? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2016 5 timer siden, larscph skrev: Ah - det var interessant alligevel. Måske der også kommer til at gøre det her. Til gengæld har jeg en 4-årig som gerne vil have børnekanalerne også :) Der har vi så Barnkanalen i dagtimerne. Godt nok på svensk... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2016 13 timer siden, larscph skrev: Ah - det var interessant alligevel. Måske der også kommer til at gøre det her. Til gengæld har jeg en 4-årig som gerne vil have børnekanalerne også :) Velkommen til VH. Vi har den tidligere Comhem løsning, de ikke sælger mere - nu vil de kunne sælge TIVO... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2016 10 timer siden, Paul skrev: Der har vi så Barnkanalen i dagtimerne. Godt nok på svensk... Ja - men det er jo ikke nok :) Hun veksler vel cirka 50/50 om det er dansk eller svensk som er værd at se på... Jeg finder nok ud af en løsning, som tror bliver noget med streaming af udsendelserne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2016 2 timer siden, Kvalm skrev: Velkommen til VH. Tak :) Vi glæder os godt nok... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2016 Men i VH burde du jo kunne hente de luftbårne danske signaler ned med en stueantenne :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2016 15 timer siden, larsk skrev: Men i VH burde du jo kunne hente de luftbårne danske signaler ned med en stueantenne :) Ja du har ret - men jeg syntes bare ikke sådan en ligefrem pynter i hjemmet :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2016 Men er det nemmeste så ikke at have en vpn på routeren permanent mod dk, og tv'et / boksen / chromecasten i det vlan? Både dr og flere af de andre har jo apps, eller streamer direkte. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites