Per 10 Anmeld indhold Skrevet July 26, 2014 Hej Jeg har sq lige brug for en forklaring på dette her. Jeg skulle oprette en mobil abonnement til min datter. Gik ind på Comviq hjemmeside og udfyldte formularen. Den stod og snurrede lidt på den sidste side hvor jeg skulle godkende deres betingelser og så kom der en popup besked hvor der stod at jeg var begrænset kreditværdig. jeg sad faktisk og gloede på den besked i et halvt minut. Jeg fatter ingenting. Jeg har ingen gæld, ingen anmærkninger nogen steder hverken i DK eller SE. Jeg er gift har har fast job, min kone arbejder, har boet det samme sted i snart 9 år. Det eneste jeg kan komme i tanke om skulle udløse sådan en besked er, at jeg arbejder i DK og ikke har nogen registreret indtægt i Sverige. Jeg har lige skiftet el selskab og der kom en udskrift, at UC har vurderet at der er en risiko på 0,7 % på at jeg ikke kan betale mine regninger inden for de næste 12 måneder. hvad pokker foregår der ? Er der nogen som kan fortælle mig hvorfor jeg pludselig er vurderet begræset kreditværdig når jeg vil oprette et mobil abonnent til min datter til 95 kr om måneden i øvrigt uden køb af en mobiltelefon. Jeg er målløs. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2014 Det er ganske normalt - og netop pga din manglende indkomst i Sverige. Ring til dem istedet, og opret abb den vej. @ Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites