zabel 10 Anmeld indhold Skrevet July 23, 2014 Jeg har sat en bil til salg på blocket, og nu har den første henvendt sig. Han vil have gerne vide hvilket Registreringsnummer det er, er det en god ide at fortælle det? (jeg har fjernet det fra billedet). Jeg har også hørt om disse: "sista priset kompis", kan nogen give en forklaring på hvad det er? På forhånd tak! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sunemannen 10 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2014 Du måste nog vara beredd på att lämna ut registreringsnumret, annars kan köparen ex inte kolla hur många ägare bilen haft innan. Men det behöver inte synas i annonsen, det finns tjuvar som letar upp bilar på blocket och med hjälp av registreringsnumret tar reda på var ägaren bor och kan på så sätt hitta bilen. Lämna ut det till seriösa spekulanter som du vet vilka de är, och har deras telefonnummer (ej kontantkortsnummer). Sista priset kompisar är ofta utlänningar som vill köpa tokbilligt utan att ha sett bilen först, möjligen hoppas de att säljaren behöver pengar desperat och att de själva ska kunna sälja bilen vidare till högre pris senare. Jag känner ingen som sålt till "sista priset kompisar", de känns väldigt oseriösa. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2014 Sista priset kompis er lige præcis den sætning du vil høre fra vedkommende når han ringer.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2014 Registrerings nummeret gør det også lettere for køber at tjekke forsikring, så det vil de fleste seriøse nok gerne have forholdsvis tidligt i salget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2014 Jeg har gode erfaringer med sista pris Når jeg køber bil, så siger jeg også sista pris, får en pris. Tager ud og kigger på bilen(får tilsendt billeder af evt. skader) og køber den Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2014 Hvis nogen på telefon / mail spørger og sista pris så siger jeg at det er den som står i annoncen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2014 Jeg prutter aldrig via mail el SMS , de må komme og se på varen inden vi handler ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites