Jump to content
ronny85

mobilt bredbånd

Recommended Posts

Hej alle Hvor finder jeg MAX gb data, i mobilt bredbånd. Jeg har set 3(dk) 200 gb til 299 kr mdr(jeg streamer MEGET film, surfer osv.) Så jeg er bange for det ikke er nok(vi ser nok 6 timers tv ca) Alle de svenske websteder kan man max købe 80 gb om mdr. Altså mobiltbredbånd(wifi) og 4g er krav Vh Ronny

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det højeste jeg har set er 3. business løsning på 250 GB 4G fra Danmark. Hvis jeg var dig, ville jeg ringe rundt til de forskellige og få en erhversløsning, men regn med den koster flere tusinde om måneden, hvis du vil have 10 TB 4G data. De løsninger du kigger på er dog hjemmeløsninger, som du alligevel skal have installeret i dit hjem, så hvorfor ikke bare vælge en af de løsninger hvor du får billigt hurtigt net? (fiber eller kobber-løsningerne)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lige nu er jeg glad for mit gamle 3 abbonement med fri data (som i helt fri)' date=' selvom de ivrigt gennem tiden har forsøgt at lokke mig til at skifte :)[/quote'] aH, havde tænkt han også skulle ringe. du kan selvfølgelig få http://www.3.dk/Business/Kundeservice/Hjaelp-til-mobilt-bredbaand/Abonnement/Mobilt-bredband-FRI-DATA/#Om_Mobilt_bredbånd_FRI_DATA

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er dog en "fair use" på 3 fri data: Særligt for 3Mobilt Bredbånd Fri Data** gælder en ”fair forbrugsgrænse” på 1.000 GB for bl.a. at undgå misbrug væsentlige forstyrrelser i netværket til gene for andre brugere, brug af abonnementet som gratis hotspot, adgang for andre i væsentligt omfang og lignende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kan ikke få erhvervs abb. som privat?
Har de sagt det, dem du har kontaktet? Ellers er det vel ikke så svært at finde en ven med et cvrnummer og forudbetaler i 3-6 måneder ellers er der jo kun muligheden, når det alligevel er så kort, at stramme lidt op på sit forbrug, evt. komme udenfor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke bedre at købe 200GB data hos 3.dk? Svenskerne har MAX 60 GB man kan købe Ved nogle hvor jeg kan købe 200 Gb trådløs internet(Da jeg kommer til at bo i et foretags(forretnings) lejlighed, og hvis jeg skal have ADSL/Fibernet, vil det koste mig, ca 1500 SEK uden moms i swe? Derfor SKAL det være mobilnet(altså bare med en wifirouter, og simkort) Aslam

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er jo det parameter at der åbenbart skal kunne streames 6 timers tv dagligt og det er ikke muligt på en 200 gb løsning. Men det er nok også den eneste løsning, da du har et prisloft, må du begrænse dit surf/stream.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Køb 3Bredband Kontant 100GB og så fyld på igen når de første 100GB er brugt. Det er endda billigere end 3's normale bredbåndsabb. https://www.tre.se/Global/2014/Kundservice/Priser-Villkor/%C3%96versikt_3Kontant_Bredband_A4_140512.pdf?epslanguage=sv 3Bredband Kontant - 100GB - 399,- (kontantkort, altså ingen bindingstid og ingen opsigning) 3Bredband Abonnemang - 60GB - 499,- (abonnement, altså er der mindst 1 måneds bindingstid, typisk 18 eller 24 måneder, samt 3 måneders opsigning) Det er jo helt galimatias at købe et abonnement hos tre, når deres kontantkort er over dobbelt så billigt. Og 3 kan ikke komme og påstå der er trykfejl. For fejlen er gentaget minimum 2 steder i så fald (med min erfaring med 3, så er det nødvendigt at have dokumentation i orden, ellers forsøger de at røvrende en). https://www.tre.se/privat/bredband/3bredband-kontant/Oversikt/ https://www.tre.se/Global/2014/Kundservice/Priser-Villkor/%C3%96versikt_3Kontant_Bredband_A4_140512.pdf?epslanguage=sv [ATTACH]4651[/ATTACH][ATTACH]4652[/ATTACH]

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I det hele taget syntes jeg 3's abonnements priser i Sverige er ret galimatias hvis man sammenligner med hvad de tilsvarende abonnementer koster i 3 Danmark. I det mindste sidst jeg checkede det for at per måneder siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I det hele taget syntes jeg 3's abonnements priser i Sverige er ret galimatias hvis man sammenligner med hvad de tilsvarende abonnementer koster i 3 Danmark. I det mindste sidst jeg checkede det for at per måneder siden.
Enig. Jeg har prøvet om jeg kunne finde noget der svarer til 3.dk's sommertilbud 3LikeHome på Tre.se, men kan ikke engang komme i nærheden af samme pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites