ronny85 10 Anmeld indhold Skrevet July 20, 2014 Hej alle Hvor finder jeg MAX gb data, i mobilt bredbånd. Jeg har set 3(dk) 200 gb til 299 kr mdr(jeg streamer MEGET film, surfer osv.) Så jeg er bange for det ikke er nok(vi ser nok 6 timers tv ca) Alle de svenske websteder kan man max købe 80 gb om mdr. Altså mobiltbredbånd(wifi) og 4g er krav Vh Ronny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2014 Det højeste jeg har set er 3. business løsning på 250 GB 4G fra Danmark. Hvis jeg var dig, ville jeg ringe rundt til de forskellige og få en erhversløsning, men regn med den koster flere tusinde om måneden, hvis du vil have 10 TB 4G data. De løsninger du kigger på er dog hjemmeløsninger, som du alligevel skal have installeret i dit hjem, så hvorfor ikke bare vælge en af de løsninger hvor du får billigt hurtigt net? (fiber eller kobber-løsningerne) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2014 Lige nu er jeg glad for mit gamle 3 abbonement med fri data (som i helt fri), selvom de ivrigt gennem tiden har forsøgt at lokke mig til at skifte :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2014 Lige nu er jeg glad for mit gamle 3 abbonement med fri data (som i helt fri)' date=' selvom de ivrigt gennem tiden har forsøgt at lokke mig til at skifte :)[/quote'] aH, havde tænkt han også skulle ringe. du kan selvfølgelig få http://www.3.dk/Business/Kundeservice/Hjaelp-til-mobilt-bredbaand/Abonnement/Mobilt-bredband-FRI-DATA/#Om_Mobilt_bredbånd_FRI_DATA Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2014 Der er dog en "fair use" på 3 fri data: Særligt for 3Mobilt Bredbånd Fri Data** gælder en ”fair forbrugsgrænse” på 1.000 GB for bl.a. at undgå misbrug væsentlige forstyrrelser i netværket til gene for andre brugere, brug af abonnementet som gratis hotspot, adgang for andre i væsentligt omfang og lignende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2014 Hvorfor skal det være trådløst? Du har brug for at tage forbindelsen med dig? Ellers så er en god gammeldags VDSL forbindelse fra Telia altså både god, stabil og potentielt ganske hurtig til hjemmebrug. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2014 Det er pga. det værelse jeg kommer til at bo i ca 2-3 mdr, ikke har internet. Derfor WIFI Aslam Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2014 Jeg kan ikke få erhvervs abb. som privat? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2014 Jeg kan ikke få erhvervs abb. som privat? Har de sagt det, dem du har kontaktet? Ellers er det vel ikke så svært at finde en ven med et cvrnummer og forudbetaler i 3-6 måneder ellers er der jo kun muligheden, når det alligevel er så kort, at stramme lidt op på sit forbrug, evt. komme udenfor Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2014 aH, havde tænkt han også skulle ringe. du kan selvfølgelig få http://www.3.dk/Business/Kundeservice/Hjaelp-til-mobilt-bredbaand/Abonnement/Mobilt-bredband-FRI-DATA/#Om_Mobilt_bredbånd_FRI_DATA Det ved jeg så ikke om han skal... Men mit abonnement er et tale abonnement med fri data... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2014 Er det ikke bedre at købe 200GB data hos 3.dk? Svenskerne har MAX 60 GB man kan købe Ved nogle hvor jeg kan købe 200 Gb trådløs internet(Da jeg kommer til at bo i et foretags(forretnings) lejlighed, og hvis jeg skal have ADSL/Fibernet, vil det koste mig, ca 1500 SEK uden moms i swe? Derfor SKAL det være mobilnet(altså bare med en wifirouter, og simkort) Aslam Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2014 Anyone Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2014 Lyder som en no-brainer. Vi har også et dansk 3-abb. i en iPad. Fungerer upåklageligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2014 Der er jo det parameter at der åbenbart skal kunne streames 6 timers tv dagligt og det er ikke muligt på en 200 gb løsning. Men det er nok også den eneste løsning, da du har et prisloft, må du begrænse dit surf/stream. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2014 Hvad mener du med no brainer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2014 http://en.m.wiktionary.org/wiki/no-brainer?rdfrom=No-brainer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2014 Men er der ingen svensk udbyder, som har 200 GB? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2014 Køb 3Bredband Kontant 100GB og så fyld på igen når de første 100GB er brugt. Det er endda billigere end 3's normale bredbåndsabb. https://www.tre.se/Global/2014/Kundservice/Priser-Villkor/%C3%96versikt_3Kontant_Bredband_A4_140512.pdf?epslanguage=sv 3Bredband Kontant - 100GB - 399,- (kontantkort, altså ingen bindingstid og ingen opsigning) 3Bredband Abonnemang - 60GB - 499,- (abonnement, altså er der mindst 1 måneds bindingstid, typisk 18 eller 24 måneder, samt 3 måneders opsigning) Det er jo helt galimatias at købe et abonnement hos tre, når deres kontantkort er over dobbelt så billigt. Og 3 kan ikke komme og påstå der er trykfejl. For fejlen er gentaget minimum 2 steder i så fald (med min erfaring med 3, så er det nødvendigt at have dokumentation i orden, ellers forsøger de at røvrende en). https://www.tre.se/privat/bredband/3bredband-kontant/Oversikt/ https://www.tre.se/Global/2014/Kundservice/Priser-Villkor/%C3%96versikt_3Kontant_Bredband_A4_140512.pdf?epslanguage=sv [ATTACH]4651[/ATTACH][ATTACH]4652[/ATTACH] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2014 I det hele taget syntes jeg 3's abonnements priser i Sverige er ret galimatias hvis man sammenligner med hvad de tilsvarende abonnementer koster i 3 Danmark. I det mindste sidst jeg checkede det for at per måneder siden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2014 Tusind tak Briped. Super godt svar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2014 I det hele taget syntes jeg 3's abonnements priser i Sverige er ret galimatias hvis man sammenligner med hvad de tilsvarende abonnementer koster i 3 Danmark. I det mindste sidst jeg checkede det for at per måneder siden. Enig. Jeg har prøvet om jeg kunne finde noget der svarer til 3.dk's sommertilbud 3LikeHome på Tre.se, men kan ikke engang komme i nærheden af samme pris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites