Jump to content
ronny85

Privat leasing

Recommended Posts

Inde på Mercedes hj. Side kan jeg se det koster mig ca. 4000 kr' date=' at lease en GLK. Løbetiden er 3 år. Da jeg alligevel flytter fra Sverige om ca 4 år, vil det være en god ide[/quote'] Ja hvis du ligesom kender fremtiden for dit forbrug af bil og vil af med den i ren handel, kan leasing være en god idé, fordi du derved er fri for dét problem. Økonomisk set er det sikkert ikke så godt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jamen der er ingen renter på leasing? eller hvad
Nø, men udfyld nu felterne og lad os se forskellen. Hvad taber du på den valgte model på 4 år? - forskellen mellem køb- og salgspris. Hvad er dit indskud ifm. leasing?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nø, men udfyld nu felterne og lad os se forskellen. Hvad taber du på den valgte model på 4 år? - forskellen mellem køb- og salgspris. Hvad er dit indskud ifm. leasing?
Privatleasing hos MB er p.t. på kampagne med 0 kr. i indskud... Men på en leasingaftale betaler man jo for forudsigeligheden, det at kende sin udgift de kommende 3 år og at vide at man bare kan aflevere kareten no strings attached når perioden er udløbet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...hvorfor det er relativt enkelt at opstille det regnestykke, jeg efterlyser ;-) Herefter er det en "smal sag" at sige go or no go IMO...
Det er jo ikke en smal sag, du kender jo ikke med sikkerhed dit værditab på bilen om 3 år og du ved heller ikke med sikkerhed hvad der går i stykker når garantiperioden er udløbet (dvs. det sidste år af perioden) ved et køb...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er jo ikke en smal sag' date=' du kender jo ikke med sikkerhed dit værditab på bilen om 3 år og du ved heller ikke med sikkerhed hvad der går i stykker når garantiperioden er udløbet (dvs. det sidste år af perioden) ved et køb...[/quote'] Du ved ikke, hvad "" betyder, ka jeg læse. Desuden er der masser af mulighed for at kalkulere tabet - såvel bytbil.com som forhandlerne ka være dig behjælpelig. Er der mulighed for servicekontrakt ifm leasing? - det sidste år...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du ved ikke' date=' hvad "" betyder, ka jeg læse. Desuden er der masser af mulighed for at kalkulere tabet - såvel bytbil.com som forhandlerne ka være dig behjælpelig. Er der mulighed for servicekontrakt ifm leasing? - det sidste år...[/quote'] De 3 års leasing er inkl. fuld service og reparationer...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
De 3 års leasing er inkl. fuld service og reparationer...
Manden vil ha bilen i 4 år, så derfor spørger jeg efter udgiften til servicekontrakt det sidste år i leasingperioden. Blot for at få alle udgifter med til regnestykket, der ska ligge til grund for afgørelsen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites