partymanDK 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2014 Og jah CS - du må lige ind jagonen der ;) ellers indkalder du bare til en spontan øl hjemme, hos mig eller på Møllen eller Lille torg :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
christopherstein 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2014 Og jah CS - du må lige ind jagonen der ;) ellers indkalder du bare til en spontan øl hjemme' date=' hos mig eller på Møllen eller Lille torg :)[/quote'] Ja, det skal jeg nok :-) Nu bor du lidt væk - ikke at det gør noget, så må du eller jeg lige brænde lidt diesel af :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2014 Hejsa, Hvad tid starter vi ved 12.00 tiden? Kan nogen PM mig adressen ? Har du fået adressen i en PM? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2014 PM med adresse netop sendt til Victor. Er der flere som mangler adressen? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
partymanDK 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2014 Jatak :) btw dumper jeg også først ind lidt senere på aftenen. :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2014 Jeg er der cirka 12:00.... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2014 Indtil videre siger vejrudsigten noget med 25 grader, let skyet og lidt sol. Hvis folk har lyst til at hoppe i vandet er de velkommen til at tage badetøj med. Man bør nok være opmærksom på at det kan være svært at finde parkeringspladser henad eftermiddagen, fordi der er mange mennesker ude ved Scaniabadet. Turning Torso har et parkeringshus som kan fungere som reserve. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2014 Tak for endnu et godt arrangement. Det var som sidst, rigtigt hyggeligt og rart at vi denne gang var endnu flere. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christiansenn2 11 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2014 Hej, Ja det var kanon hyggeligt. Mvh Victor Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
partymanDK 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2014 Jah også en tak herfra. Er klar igen næste gang. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2014 Det var hygge. Slet ikke sidste gang for mig heller. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2014 Ditto herfra. 8/11 next? :) Hvis det bliver senere, kommer vi nemlig på kollisionsskurs med julefrokosterne, gætter jeg på. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2014 Ditto herfra. 8/11 next? :) Hvis det bliver senere' date=' kommer vi nemlig på kollisionsskurs med julefrokosterne, gætter jeg på.[/quote'] +1 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2014 Nu skal Klaus jo nok lige have lov at komme hjem fra ferie og give sit besyv med :) Men 8/11 er ikke en god dag, fruen og jeg har 10-årsdag der så jeg bliver nok slået meget langsomt ihjel hvis jeg tager ud og gamer dér :) Weekenderne inden er fine for mig :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2014 1/11 er fjong med mig også. 25/10 kan jeg til gengæld ikke... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2014 Et (meget) forsinket tak til alle deltagere, som var med. Forøvrigt havde nogen glemt en boks med frugt i køleskabet - den var jeg så nødt til at smide ud, da jeg kørte på ferie dagen efter. Jeg er ved at have fået styr på min kalender igen. Jeg kan godt den 1/11, hvis det skal være. Men der der nogen, hvor det giver konflikt med Haloween, som er dagen før? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2014 Et (meget) forsinket tak til alle deltagere, som var med. Forøvrigt havde nogen glemt en boks med frugt i køleskabet - den var jeg så nødt til at smide ud, da jeg kørte på ferie dagen efter. Jeg er ved at have fået styr på min kalender igen. Jeg kan godt den 1/11, hvis det skal være. Men der der nogen, hvor det giver konflikt med Haloween, som er dagen før? Fik vi i øvrigt betalt allesammen sidst? Tror ikke der skulle være nogen problemer med at der er Halloween dagen før. Dem med børn har vel netop været afsted med dem om fredagen. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2014 1/11 ser fint ud for mig. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2014 8/11 er så åbnet op for mig alligevel eftersom børnepasningen meldte fra... Så den 1/11 er nu no-go for mig... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2014 No problemo for mit vedkommende. 1/11 og 8/11 er begge stadig "lige gode" hos mig. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2014 jeg kan både den 1/11 og 8/11 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
partymanDK 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2014 Uden at lyde som den vilde organizer så var en doodle-afstemning måske på sin plads for at få så mange med som muligt? :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2014 Jeg ved først senere (dvs. op til) om jeg kan ,-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2014 Uden at lyde som den vilde organizer så var en doodle-afstemning måske på sin plads for at få så mange med som muligt? :) God ide: http://doodle.com/yykih4qa5c9tmyg2 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2014 Indtil videre ligner det den 8/11... Men det er kun det faste inventar til arrangementet som har stemt indtil videre (med undtagelse af dadane26) ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites