partymanDK 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2014 er det en skidt ting hvis det ikke er første sammenligning med ham jeg render på :p og ikk kun pga nick'et hæh! /Party aus Oxie Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2014 Nej... men så forventer vi bare at du lige smider bukserne og smyger dig op af Dannemare, hver gang du fragger ham.... ,-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2014 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2014 Vi kan jo håbe på godt vejr og så kan alle "Partymænd" prøve videostuntet med eventuelle bikiniklædte babes nede på plænen foran :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2014 Vi kan jo håbe på godt vejr og så kan alle "Partymænd" prøve videostuntet med eventuelle bikiniklædte babes nede på plænen foran :) Det gav mig lige et mentalt billede jeg desværre nok aldrig slipper af med igen. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2014 Øresundslan Juli 2014 Doublepost... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2014 aHA..... jeg er klar på babes.. så kan vi tage grill med og håbe de er klar til pølse..... ,-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
partymanDK 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2014 syns godt om /Party aus Oxie Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christiansenn2 11 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2014 Hej Jeg er klar til 2 August Er det left 4 dead 1 eller 2? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2014 Super. Det plejer at være 2'eren, men jeg er frisk på begge såmænd.... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2014 Hej Jeg er klar til 2 August Er det left 4 dead 1 eller 2? Du er sat på :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2014 Det er altid bedst med 2'eren... ;-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
christopherstein 10 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2014 Æv, jeg ville gerne være med, men kan ikke de næste to weekender :( Håber at kunne være med næste gang, hvis der er åbent for "fremmede" :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2014 Æv, jeg ville gerne være med, men kan ikke de næste to weekender :( Håber at kunne være med næste gang, hvis der er åbent for "fremmede" :-) Du skal være velkommen, bare meld dig til når tiden kommer :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
christopherstein 10 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2014 Du skal være velkommen' date=' bare meld dig til når tiden kommer :)[/quote'] Det vil jeg gøre, tak :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2014 Det vil jeg gøre' date=' tak :)[/quote'] Og der er skam åbent for fremmede for øvrigt, Dadane26 var med første gang sidst og både PartymanDK og Victor er nye deltagere denne gang :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2014 Hvad siger vi til madplaner denne gang? Grill igen? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
partymanDK 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2014 Æv, jeg ville gerne være med, men kan ikke de næste to weekender :( Håber at kunne være med næste gang, hvis der er åbent for "fremmede" :-) Blir sq sjovt at se dig igen CS! :) /kenneth A:cool: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2014 Der bliver stegene hedt i lejligheden med 10+ computere der bare arbejder løs :p Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christiansenn2 11 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2014 Hejsa, Hvad tid starter vi ved 12.00 tiden? Kan nogen PM mig adressen ? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2014 Jeg kommer først kl. 16, til info ,-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
christopherstein 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2014 Blir sq sjovt at se dig igen CS! :) /kenneth A:cool: Hva faen' er det dig? Jo ik' nemt at kende folk bag deres anonymiserede screennames.. :D Ja, det bliver fedt! Jeg ærger mig bare over at jeg ikke kan denne gang :( Det kunne ellers være totalt hyggeligt! :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
christopherstein 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2014 Og der er skam åbent for fremmede for øvrigt' date=' Dadane26 var med første gang sidst og både PartymanDK og Victor er nye deltagere denne gang :)[/quote'] Fantastisk! Rart at komme til at møde folk :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jesperjensen 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2014 Fantastisk! Rart at komme til at møde folk :) Damn, jeg ville gerne have været med, men har hverken gamer PC eller tid den dag :-( Kunne ellers være ret sjovt at møde andre Danskere herover og få gamet lidt :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
partymanDK 10 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2014 Jeg har også kun en T540 fra lenovo som er sprødere end min gl stationære. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites