sup3rior 22 Anmeld indhold Skrevet June 10, 2014 Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 2. August 2014 fra klokken 12 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til Bananas hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas Sup3rior Menace Nico_Idskov Dadane26 Dannemare DABP PartymanDK Victor@secpoint.com Kommer måske: Mad: Forslag modtages i tråden. Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (300m), Green(200m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: Forslag modtages gerne. SC2 og Left4Dead plejer at være på menuen. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2014 Jeg må melde fra igen... Missede en familiefødselsdag den dato :-( Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2014 Er vi ude i, at lørdag d. 2. august faktisk er en meget bedre dato? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2014 Er vi ude i' date=' at lørdag d. 2. august faktisk er en meget bedre dato? [/quote'] gerne for min skyld :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2014 Er vi ude i' date=' at lørdag d. 2. august faktisk er en meget bedre dato? [/quote'] Jeg skal lige dobbelttjekke med min personlige kalender (dvs. fruen da jeg overhovedet ikke kan finde ud af at holde styr på private aftaler), så jeg vender tilbage med svar :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2014 Jeg starter formentlig ferie den 2. august - men jeg ville jo nok godt kunne holde mig hjemme en dag ekstra hjemme. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2014 Jeg skal lige dobbelttjekke med min personlige kalender (dvs. fruen da jeg overhovedet ikke kan finde ud af at holde styr på private aftaler)' date=' så jeg vender tilbage med svar :)[/quote'] Den 2/8 er fin med mig... Så mangler vi bare at høre fra Nico og Menace :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2014 Er vi ude i' date=' at lørdag d. 2. august faktisk er en meget bedre dato? [/quote'] For mit vedkommende, ja :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2014 Foreløbigt kan jeg godt ,-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2014 Foreløbigt kan jeg godt ' date='-)[/quote'] Nu har Frederik ellers siddet og regnet fremad på hvornår din kone har fri og så kan du ikke gøre det bedre end et måske ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2014 Den 2/8 er fin med mig... Så mangler vi bare at høre fra Nico og Menace :) 99% sikker på at det kan lade sig gøre. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2014 Nu har Frederik ellers siddet og regnet fremad på hvornår din kone har fri og så kan du ikke gøre det bedre end et måske ;) hehe, jeg har 2 børn, der har føsdag omkring denne måned så ,-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2014 nu har frederik ellers siddet og regnet fremad på hvornår din kone har fri og så kan du ikke gøre det bedre end et måske ;) ;) ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2014 hehe' date=' jeg har 2 børn, der har føsdag omkring denne måned så ,-)[/quote'] Så må du spørge hjemmestyret ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2014 Så er der spurgt... hun skal arbejde den weekend, så kommer efter 15 og går ikke så sent ,-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2014 Så det hedder den 2/8? DAPB har også sagt ok til den dato... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2014 Så det hedder den 2/8? YES! :) :) DAPB har også sagt ok til den dato... :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2014 ok - lad os nuppe den 2/8 så. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2014 Dato er ændret :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2014 Er hermed noteret i kalenderen :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2014 Yes!!! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
partymanDK 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2014 Rygtet spredes! :) i'm in! Sendt fra min GT-I9305 med Tapatalk Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2014 Jeg har fået lokket partymanDK med næste gang :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2014 :th2: :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2014 partyman = partyboy? ,-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites