HillSurfer 14 Anmeld indhold Skrevet June 3, 2014 Hej Folkens Jeg har fået følgende tilbud fra forhandleren i forbindelse med køb af ny bil. 4x Vinterdæk på 16" alu:SEK 8250,- 4x Vinterdæk på stålfælge: SEK 7425,- Det er 205x??x16 Er det en fornuftig pris? Nu ved jeg ikke hvilke dæk det er der er på, så det er svært at sammenligne. Bør jeg se et andet sted hen? I DK fandt jeg siden http://www.daekonline.dk/ men er der noget sted i Sverige jeg bør se på? Vil gerne have en fornuftig pris, dog uden at gå på kompromis med sikkerhed/komfort. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2014 Daekonline.dk og dackonline.se er samme sted... Og som regel de billigste til dæk, men tror sku ikke de sælger fælge derinde, og så begynder prisen nok at løbe op alligevel... Fordelen ved fabriksfælge er at de passer 100% til bilen, alternativt skal du finde et par kvalitetsfælge (eks. OZ eller lign.) men så skal du selv lige sikre dig at de har de korrekte ET, navmål, hulafstand, bredde med videre... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2014 Du kan uden de store problemer komme ned under 5000 DKK for 4 alu-fælge med kvalitets vinterdæk. Daekleader.dk er for det meste billigere end dækonline. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites