HillSurfer 14 Anmeld indhold Skrevet May 24, 2014 Hej folkens Starter op med at køre Bunkeflostrand til Avedøre Holme. Ud: Ca. 08.20 Hjem: Ca. 17.00 Tiderne kan dog flexes lidt for at få det til at passe. Nogen interesse for samkørsel på denne strækning? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2014 Hej Jeg kunne godt være interesseret. Jeg bor i Segevång og arbejder i Hvidovre. Hvis det kan passe sammen - kunne vi eventuelt mødes ved Ollebo, som du passerer, når du kører til broen. Der er en parkeringsplads, hvor jeg kan parkere. Jeg kører lige nu med en anden, som skal flytte til Danmark. Vi kører af på frakørsel 21 - Hvidovre / Avedøre Holme og drejer til højre ind på Avedøre havnevej. Jeg arbejder i nærheden af friheden station. Jeg ville dog være ked af at køre så sent hjem, da jeg er alene med et barn. Ville det være muligt at køre f.eks. 7.30 og så hjem 16.15 eller noget lignende ? Hilsen Gitte Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites