Jump to content
Benzino

Tone ruder

Recommended Posts

Et eller andet sted var jeg ikke spor overrasket da jeg ankom idag og kunne konstatere de ikke havde smidt solfilm på! Ham den halvstressede og halvgnavne jeg afleverede nøglerne til var væk og hende pigen jeg talte med, sagde blot de ville tage min bil som den næste og at de ikke havde nået det, fordi de havde så mange, der skulle have solfilm på. Jamen hvordan var det mit problem at de overbookede? Det er flere uger siden jeg bookede min tid. Det kunne hun så godt se efter hun mærkede at jeg var lidt vred. Nu har jeg brugt to dage på dette, hvor jeg har måttet arbejde hjemmefra. Og jeg skulle bruge bilen i dag. Istedet for at få dealen retur, valgte jeg at få det gjort på fredag i stedet. Nu vil jeg have det skidt sat på og gerne før sommeren er ovre. Til en anden gang vil jeg dog helt undgå Tjejbilar.
:sad: Lad os lige høre hvad det ender med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine ruder blev iøvrigt tunede, men resultatet var ikke i top. Han bildte mig ind at de huller, der var, specielt i bagruden ville forsvinde efter få dage. Men nej, de er der stadig idag. De ville også have bilen en dag i forvejen for at undgå huller, men jeg kunne se de havde lavet det på dagen for afhentning alligevel. Så hvis man vil have gjort et ordentligt og bedre stykke arbejde, så skal man betale noget mere for det. Kan ikke anbefale stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjejbilar har jeg haft gode erfaringer med på service, der syntes jeg faktisk de var noget bedre end de andre service jeg har fået lavet andre steder. De holdte jo til på Hansa i malmö tidligere, jeg syntes også nogen gange der var lidt udfordringer med at afstemme de aftaler man lavede med dem. Der skete særligt fordi at hende pigen som booker, ikke ved noget om biler, så hun er mellemled mellem kunde og værkstedet (hun var dog flink til at ringe dem op hvis hun var i tvivl skal det lige siges). De ting jeg fik lavet hos dem har været iorden, så det er da godt nok ærgeligt at de ikke har klaret det med solfilmen så godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites