Benzino 10 Anmeld indhold Skrevet May 17, 2014 Nogen der kan anbefale et godt sted at få tonet sine ruder i SE? Evt. i DK, hvis det er billigere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2014 Vi har brugt http://www.awtech.se/ et par gange til eftermontering af solfilm. De leverer super kvalitet med garanti. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2014 Hvordan er de prismæssigt? Har fået priser på 1600-1700 kr i DK for 5 ruder med metalliseret solfilm. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2014 2400 sek betalte vi for 5 ruder. De giver 10 års garanti på at det holder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2014 Ok jeg har fået dette tilbud "Att montera solfilm på din bil kostar 3000:- inkl moms. Vi behöver dock att bilen kommer utan hatthyllan bak. Den är väldigt komplicerad att plocka av då man måste ta ut hela baksätet mm. Då har du fyra olika nyanser av solfilm att välja mellan, självklart är det samma pris på alla nyanserna. Du får alltid tillbaka bilen samma dag som du lämnar in den. Vi lämnar även 10års garanti på solfilmsmonteringen." Hm lidt for stor pris forskel i forhold til hvad du gav og mine tilbud fra DK. Min er en BMW 3 serie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2014 Hvad dælen er hatthyllan for noget? Bilen skal afleveres uden skriver de Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2014 Hattehylden. @ Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2014 Hmm - jeg har fået monteret solfilm i en 5-serie touring (E61) og en 1-serie (E87) - prisen var identisk for dem begge, 2400 sek. Måske de har sat prisen op. Forstår godt du kigger efter en anden til jobbet. Forstår ikke helt hvorfor det er nødvendigt at tage hattehylden ud, men måske det er svært at komme til hvis den sidder på plads? Min gamle 330'er var tonet ab fabrik så den havde jeg ikke forbi AW Tech :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2014 Jeg har lige talt med dem. Prisen var SEK 2800 for min lille Captur. Tager ind og ser på deres film i løbet af ugen, men tror lige jeg laver et prischeck andre steder også. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2014 Prisen er per rude - uanset om den er stor eller lille :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2014 http://letsdeal.se/deal/2179985 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2014 http://letsdeal.se/deal/2179985 Fedt!! Tjejbilar, det må jeg heller tjekke ud inden jeg køber dealen :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2014 Sig lige til når du har tjekket stedet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2014 Sig lige til når du har tjekket stedet Var der i dag. Det ligger inde ved Skatteverket i p-kælderen. Har fået en tid til næste uge. Det var en flok 2G svenskere der havde stedet, men vi forstod vist hinanden meget godt. Solfilmen så fin ud, han havde den selv monteret i sin BMW :-) Men nu er jeg ikke så teknisk anlagt at jeg kan sige om det er ok eller ej, men det så fint ud. Men kør gerne derind selv og giv dit besyv med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2014 Må se hvornår jeg kan kigge forbi. Jeg har dog købt dealen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2014 Min kone får lavet service på sin bil der, til 900 sek. eller noget i den stil, med skift af oliefilter og kontrol af andet. Det har vist sig at være ok og man får en liste over opmærksomhedspunkter. Selve solfilm kender jeg ikke rigtigt til, men service er de lige så gode til som der, hvor vi ellers har været med hendes bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bullet-BP 10 Anmeld indhold Besvaret June 20, 2014 Jeg har to gange benyttet http://www.rudetoning.dk i Kastrup Fin service, god kvalitet og fair priser. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2014 Var der i dag. Det ligger inde ved Skatteverket i p-kælderen. Har fået en tid til næste uge. Det var en flok 2G svenskere der havde stedet, men vi forstod vist hinanden meget godt. Solfilmen så fin ud, han havde den selv monteret i sin BMW :-) Men nu er jeg ikke så teknisk anlagt at jeg kan sige om det er ok eller ej, men det så fint ud. Men kør gerne derind selv og giv dit besyv med. Fik du tonet ruderne? Jeg har haft lidt travlt men regner med at få aftalt en tid med dem i næste uge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2014 Nej, havde for travlt denne uge, men har en tid onsdag i næste uge. Så fikser de det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2014 Så fik jeg den i dag. Det er godt nok blevet mørkt Det ser fornuftigt ud, der er nogle mikroskopiske luftbobler som Nico herinde fra opdagede. Hvis de bliver til et problem må jeg tage fat i ham igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2014 Ok. Hvor mange procent fik du så på dem? Ved ikke hvordan de styrer den del, om de er noget de spørger til eller har de bare smidt noget på. Jeg fik først en tid sidst på måneden. Var lidt sen til at tinge åbenbart. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2014 Ok. Hvor mange procent fik du så på dem? Ved ikke hvordan de styrer den del, om de er noget de spørger til eller har de bare smidt noget på. Jeg fik først en tid sidst på måneden. Var lidt sen til at tinge åbenbart. De kalder det niveau 4. Det var vidst 58% og vist de mørkeste de havde. Det er så mørkt nu at det næsten ikke er til at se ind udefra, indenfra er det ikke så slemt, men i en mørk p-kælder er det svært at se noget. Tror nu også jeg havde været tilfreds med en grad mindre af toning. Men så er muffi i de mindste glad når han sidder bag i bagagerummet :-) Du må gerne komme og se det en dag hvis du vil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret July 28, 2014 Tak for tilbuddet men har haft lidt travlt og fik ikke svaret før nu. Jeg har lige afleveret min bil hos dem. Han gav mig dog et noget højere procent antal. Mener han sagde 95 %. Og viste mig en anden der var noget lysere. Anyway så bad han mig hente bilen i morgen, da de havde oplevet at nogle kunder var vendt tilbage med bobler i solfilmen. Disse kunder havde hentet bilen samme dag. Lyder derfor ikke som om de havde alt for megen ekspertise før de gik i gang med dette tilbud. Er på en måde glad for min tid blev så sen. Men nu må jeg lige se resultatet i morgen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2014 Ja lad os lige høre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2014 Et eller andet sted var jeg ikke spor overrasket da jeg ankom idag og kunne konstatere de ikke havde smidt solfilm på! Ham den halvstressede og halvgnavne jeg afleverede nøglerne til var væk og hende pigen jeg talte med, sagde blot de ville tage min bil som den næste og at de ikke havde nået det, fordi de havde så mange, der skulle have solfilm på. Jamen hvordan var det mit problem at de overbookede? Det er flere uger siden jeg bookede min tid. Det kunne hun så godt se efter hun mærkede at jeg var lidt vred. Nu har jeg brugt to dage på dette, hvor jeg har måttet arbejde hjemmefra. Og jeg skulle bruge bilen i dag. Istedet for at få dealen retur, valgte jeg at få det gjort på fredag i stedet. Nu vil jeg have det skidt sat på og gerne før sommeren er ovre. Til en anden gang vil jeg dog helt undgå Tjejbilar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites