Søren Sørensen 10 Anmeld indhold Skrevet May 6, 2014 Hej Folkens, Hvor vil i anbefale at man købe hvidevarer? DK eller Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2014 Dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2014 Seo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2014 Nu er det et par år siden jeg købte hvidevarer sidst, men dengang var ALT billigere i DK. Og vi snakker flere tusinde kr billigere end hvad du kunne få det til i Sverige. Så det kunne godt svare sig at køre over broen med trailer hvis det var det der skulle til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2014 Tjek www.pricerunner.dk og www.pricerunner.se – I Sverige findes også www.prisjakt.nu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2014 da jeg renoverede køkken blev køl og frys købt i danmark hos www.lavprishvidevarer.dk Der var en del at spare ifh. sverige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2014 Bare vær opmærksom på, at hvis man bestiller i Danmark så har jeg endnu ikke fundet en butik som kan/vil/må levere til Sverige, så man skal selv afhente eller arrangere anden transport - men sparer man mange tusinde kroner kan det være værd alligevel. Kigger nemlig selv på hvidevarer til mit det hus, jeg snart overtager. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2014 Bare vær opmærksom på' date=' at hvis man bestiller i Danmark så har jeg endnu ikke fundet en butik som kan/vil/må levere til Sverige, så man skal selv afhente eller arrangere anden transport - men sparer man mange tusinde kroner kan det være værd alligevel. Kigger nemlig selv på hvidevarer til mit det hus, jeg snart overtager.[/quote'] Nemlig - en trailer er ikke særlig dyr at leje - og "kun" halvdyr at køre over broen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites