Thyper 10 Anmeld indhold Skrevet May 5, 2014 Bør jeg sætte kryds i avräkning av utländsk skatt når jeg oplyser min danske indtægt på den svenske selvangivelse ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2014 Så vidt jeg husker skal du da ikke angive din danske indkomst på din svenske selvangivelse...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2014 Bør jeg sætte kryds i avräkning av utländsk skatt når jeg oplyser min danske indtægt på den svenske selvangivelse ? Nogen speciel årsag til du vil oplyse Sverige om din danske indkomst? Går ud fra du arbejder i dk og bor i Sverige? @ Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thyper 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2014 Nej, men de beder om at få det oplyst under bemaerkninger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2014 Reelt logger jeg bare på og godkender de renteudgifter jeg har haft i sverige... and thats it. Opgiver aldrig danske løn, pension eller andet. Dog hvis du har aktie-afkast, skal det på Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2014 Jeg har aldrig sat min danske arbejdsindkomst på den svenske deklaration. Jeg kan ikke se, hvad det rager dem, og min mavefornemmelse siger mig at det måske kunne skabe problemer at gøre det, hvis en eller anden nisse, finder på at regne det med under den svenske indkomst og pludselig vil have skat af det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2014 Jeg har aldrig sat min danske arbejdsindkomst på den svenske deklaration. Jeg kan ikke se, hvad det rager dem, og min mavefornemmelse siger mig at det måske kunne skabe problemer at gøre det, hvis en eller anden nisse, finder på at regne det med under den svenske indkomst og pludselig vil have skat af det. Det er netop det jeg har hørt ske... Og der skulle satme slås for at vedkommende ikke skulle betale skat af det alligevel... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2014 I alle de år jeg har boet i Sverige har jeg også blot godkendt svenske renteudgifter og intet andet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2014 Jeg ved ikke om det er noget nyt Skatteverket har tilføjet fra i år? Svensk bureaukrati er mildest talt underligt... der sker ingenting ved ikke at indsende selvangivelsen. Jeg har det også bedst ved at indsende selvangivelsen som den er. Er utryg ved at sætte kryds, og angive den danske indkomst, da den medfølgende "Dags att deklarera" slet ikke kommer ind hvad de har tænkt sig at bruge oplysningerne til, og hvad konsekvenserne kan blive. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2014 Så længe du ikke har haft kapital-indkomst som bosiddende i Sverige, så har de slet ikke noget at bruge din danske indkomst til. Desuden er denne allerede beskattet efter gældende regler DK<->S imellem...så hvad skulle de dog bruge den til!? (udover at lave ged i deres egne regnskaber) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2014 Så længe du ikke har haft kapital-indkomst som bosiddende i Sverige, så har de slet ikke noget at bruge din danske indkomst til. Desuden er denne allerede beskattet efter gældende regler DK<->S imellem...så hvad skulle de dog bruge den til!? (udover at lave ged i deres egne regnskaber) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites