HillSurfer 14 Anmeld indhold Skrevet April 23, 2014 Hej folkens Skal ud og have ny bil. Vi har hund men ingen børn, men vil alligevel gerne have en stationcar på grund af den ekstra plads der er. Vi vil ikke bruge forfærdeligt mange penge og mener at vi kan finde noget fornuftigt til omkring 40K SEK Har kigget på Opel Astra og Ford Focus. Solide biler, der er billige i drift. Faldt desuden også over En Saab 9-3 (knap så økonomisk), en Nissan Primera(Billig og stort skrummel, men driftøkonomisk?) Sagen er den at jeg ikke kommer til at køre i den på job. Den skal primært bruges til weekendture og en tur til købmanden i ny og næ. Komfort og Økonomi må være de afgørende faktorer. Hvad mener i? Hvad bør jeg se på? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2014 Brugt stationcar, hvilken? Se om du kan få noget Toyota Avensis '03-04 med 2.0 benzin motoren. Kører fornuftigt http://www.blocket.se/alvsborg/Toyota_avensis_2_0_kombi_53411415.htm?ca=11&w=3 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2014 Den har kørt alt for langt til min smag. Kan få en tilsvarende i 06 med halvt så mange kilometer på klokken til næsten samme pris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2014 Jeg ville klart også gå efter en Toyota, det bud BS er kommet med er ganske fint. Ingen tandrem på 2.0 motoren og mere stabil og driftsikker bil skal du lede længe efter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2014 Brugt stationcar, hvilken? Så tag den 06'er. Det var bare et eksempel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites