ronny85 10 Anmeld indhold Skrevet April 21, 2014 Hej Jeg har lige givet bud på en bil i de på kvd. Fx. Har jeg budt 100 kr, og aktionen slutter på 100 kr, har jeg så fået bilen til 100 kr Vh Bent Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2014 https://www.kvd.se/avslutade/personbil Avslutade auktioner Budgivningen på objekten i listan nedan är avslutad. Om du är högste budgivare vill vi på KVD komma i kontakt med dig inom 24 timmar. Objekten visas i auktionsordning med den senaste auktionen överst, men med möjlighet att sortera på övriga rubriker. Endast de 14 senaste dagarnas auktioner visas. https://www.kvd.se/sa-koper-du 3. Du vann! Om du har det högsta budet när auktionen avslutas har du vunnit budgivningen och du får ett e-postmeddelande från oss på KVD som bekräftar detta. Många auktionsobjekt har ett så kallat reservationspris, vilken motsvarar den summa som säljaren minst vill få betalt. Huruvida reservationspris är uppnått eller ej framgår i budhistoriken för objektet på vår hemsida samt i det vinnarmail som skickas ut. Om reservationspriset inte är uppnått måste säljaren godkänna priset innan affären avslutas. Om reservationspris är uppnått kontaktas du av KVD för att bestämma tid för hämtning och betalningsmetod. Behöver du hjälp med finansiering eller vill köpa till en garanti på auktionsobjektet kan vi erbjuda dig förmånliga alternativ genom våra samarbetspartners. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2014 Ok. Pga. Der er ikke en reservation pris Kun en listepris hvad de forsk. Forhandler tager Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2014 Har du modtaget den "vinnarmail" som KVD sender ud ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2014 Nej ikke endnu. Auktionen slutter på torsdag. Håber ikke nogle byder over. Så får jeg nemlig en rigtig billig bil Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2014 Nej ikke endnu. Auktionen slutter på torsdag. Håber ikke nogle byder over. Så får jeg nemlig en rigtig billig bil Der er mange der lurepasser indtil tæt på slut for auktionen, så pas på med at glæde dig for tidligt. Og så skal man også passe på man ikke bliver fanget i en budkrig, har haft par auktioner jeg har deltaget i, hvor jeg er endt med at give alt for meget, fordi mit konkurrence gen bare sagde jeg skulle vinde Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2014 ...har jeg så fået bilen til 100 kr? Er reservationsprisen opnået? - det kunne være en betingelse, der skulle være opfyldt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2014 Der er ingen reservations pris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2014 Øv. En anden har budt over. Tror jeg stopper mens legen er god! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2014 Øv. En anden har budt over. Tror jeg stopper mens legen er god!Hvad havde du regnet med? ;) Lad os da se hvad du troede du fik for en 100-mand, nu du ikke længere vil byde på den yderligere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2014 Jeg havde kigget på en bil, en citroen til 40000 kr:) Men nu er den blevet solgt for 92:000. Bilen koster ca 70:000 på blocket brugt. Bare surt, hvis man byder over, uden at haveset priserne på blocket Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites