Jump to content
ronny85

Køb bil på kvd

Recommended Posts

https://www.kvd.se/avslutade/personbil
Avslutade auktioner Budgivningen på objekten i listan nedan är avslutad. Om du är högste budgivare vill vi på KVD komma i kontakt med dig inom 24 timmar. Objekten visas i auktionsordning med den senaste auktionen överst, men med möjlighet att sortera på övriga rubriker. Endast de 14 senaste dagarnas auktioner visas.
https://www.kvd.se/sa-koper-du
3. Du vann! Om du har det högsta budet när auktionen avslutas har du vunnit budgivningen och du får ett e-postmeddelande från oss på KVD som bekräftar detta. Många auktionsobjekt har ett så kallat reservationspris, vilken motsvarar den summa som säljaren minst vill få betalt. Huruvida reservationspris är uppnått eller ej framgår i budhistoriken för objektet på vår hemsida samt i det vinnarmail som skickas ut. Om reservationspriset inte är uppnått måste säljaren godkänna priset innan affären avslutas. Om reservationspris är uppnått kontaktas du av KVD för att bestämma tid för hämtning och betalningsmetod. Behöver du hjälp med finansiering eller vill köpa till en garanti på auktionsobjektet kan vi erbjuda dig förmånliga alternativ genom våra samarbetspartners.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej ikke endnu. Auktionen slutter på torsdag. Håber ikke nogle byder over. Så får jeg nemlig en rigtig billig bil
Der er mange der lurepasser indtil tæt på slut for auktionen, så pas på med at glæde dig for tidligt. Og så skal man også passe på man ikke bliver fanget i en budkrig, har haft par auktioner jeg har deltaget i, hvor jeg er endt med at give alt for meget, fordi mit konkurrence gen bare sagde jeg skulle vinde :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Øv. En anden har budt over. Tror jeg stopper mens legen er god!
Hvad havde du regnet med? ;) Lad os da se hvad du troede du fik for en 100-mand, nu du ikke længere vil byde på den yderligere :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites