hrhansen 10 Anmeld indhold Skrevet April 20, 2014 Hejsa Nu har jeg bygget hønsegård og hus....... nogle der ved hvor vi kan købe nogle høns og en hane :o mvh Henrik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2014 På blocket er der massevis ? ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hrhansen 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2014 Der er ihvertfald ikke masser..... der er masser af æg.... og daggamle kyllinger... jeg vil have høns :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2014 ? ok så kyllinger da ???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2014 Jeg så idag at Zoo giganten i Lomma har større kyllinger. Måske de kan skaffe høns også? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hrhansen 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2014 Jeg takker for forsøget på at hjælpe.... Vi har nu fået vores høns - og også en hønemor med 6 kyllinger. Racen er Brahma - store meget flotte høns - når kyllingerne om nogle uger er blevet større.... skal nogle af disse kyllinger sælges. Så hvis der skulle være nogen derude der er interesseret - kan i jo skrive. Billeder kan sendes Mvh Henrik Hejsa Nu har jeg bygget hønsegård og hus....... nogle der ved hvor vi kan købe nogle høns og en hane :o mvh Henrik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2014 Hvad bliver slagte vægten på dem? En fersk på grillen ville jo ikke være dårligt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hrhansen 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2014 De er sgu for dyre at spise..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret January 1, 2016 Hej Hr.Hansen Hvordan går det med dine høns ? Avler du stadigvæk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites