hpn 10 Anmeld indhold Skrevet April 10, 2014 Jeg har lige tjekket med det firma, der i sin tid installerede alarm i vores hus, og de skal have 2400:- for et batteribytte (inkl arb.kostnad og körsel), og det hvert 3. år! Kan man selv bytte sådant et batteri, eller er der nogle, der kan anbefale et lidt billigere firma? For 6 år siden tog samme firma lige godt 1000:- inkl moms (selve batteriet kostede 350:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2014 Jeg har flere gange byttet batterier i vores alarmenheder - hhv. G4S og nu Securitas Hemlarm. Det er nogenlunde som at bytte batteri i et vækkeur. Tager ikke i lang tid... Det "fedeste" er, specielt når røgalarmen brokker sig kl. 3 om natten, fordi den skriger efter et nyt batteri. Så ryger den sgu op på gæsteværelset, indpakket i 2 store dyner! Det kvæler bip-lyden. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2014 Hej! Vores alarm i firmaet kom også pludselig og fortalte at den skulle ha et nyt batteri - jeg ringede til elektrikeren som havde installeret alarmen, han fortalte at det blev omkring 2.000 for et nyt...., men han havde ikke tid før om 3 dage. (svensk elektriker, svensk firma) Jeg fik åbnet det lille skab med alarmen, kiggede på batteriet og bestilte et nyt på www.batteri24.se - og monterede det selv, sparede omkring 1.500 . Tommy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites