ronny85 10 Anmeld indhold Skrevet April 8, 2014 Hej Jeg kan ikke ændre mit ægteskabsfradrag. dvs. I feltet hvor der står, at om min ægtefælle modtager dansk løn, kan jeg ikke klikke nej, for så vil den ikke gåvidere, og jeg kan hellere ikke indtaste om hun bruger de særlige regler. så melder den bare fejl. Forstår i hvad jeg mener, ellers så tager jeg et scrnshot at det! Ronny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2014 ingen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2014 Ordnet:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2014 Ordnet:) Må jeg foreslå at du skriver løsningen, i tilfælde af andre får brug for det? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2014 jeg skrev til skat, og de ordnede det(3gang jeg skrev skete der noget) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2014 Jeg havde ingen problemer med at indtaste mit, dog skal man vist huske at skrive nul i indtægt ud for ægtefællen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites