Menace 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2014 Tak for i går/nat, hyggeligt som altid ,-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2014 Ditto herfra Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2014 Også en takker herfra. Det var sgu hygge. Næste gang må vi lige ha styr på spillene inden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2014 Ja tak for sidst, det var super hyggeligt :-) Det håber jeg vi kan gøre igen snart. Og fedt at hilse på nogle af de andre medlemmer herinde IRL. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2014 Tak for en god aften/nat, sjovt som altid :) Jeg vil tillade mig at kaste bolden op omkring næste arrangement, måske ultimo august? (selvom der er mere at kigge på i Juli måned ud fra Bananas' altan, men måske ikke så befordrende for arrangementets karakter) ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2014 Tak for en god aften/nat, sjovt som altid :) Jeg vil tillade mig at kaste bolden op omkring næste arrangement, måske ultimo august? (selvom der er mere at kigge på i Juli måned ud fra Bananas' altan, men måske ikke så befordrende for arrangementets karakter) ;) I juli måned behøver vi ikke at tage pc med. Bare popcorn og kikkert. Men ellers lyder det fint med august. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2014 Tak for en god aften/nat, sjovt som altid :) Jeg vil tillade mig at kaste bolden op omkring næste arrangement, måske ultimo august? (selvom der er mere at kigge på i Juli måned ud fra Bananas' altan, men måske ikke så befordrende for arrangementets karakter) ;) Ja såfremt folk ikke stadig holder ferie i August. Men hvad med en weekend i uge 34/35 ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2014 I juli måned behøver vi ikke at tage pc med. Bare popcorn og kikkert. Men ellers lyder det fint med august. Så bliver den en anden slags fællesspil der kommer på menuen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2014 Nice, så kommer jeg i bar overkrop, hvis vi alligevel bare er gutter der skal sidde og svede ,-) haha. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2014 Jeg stemmer for lørdag 30/8 i så fald. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2014 Jeg stemmer for at Klaus, hiver sit excell frem, over frekvensen af nøgenhed på plænen og vi så planlægger dagen, derefter ,-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2014 Jeg stemmer for at Klaus' date=' hiver sit excell frem, over frekvensen af nøgenhed på plænen og vi så planlægger dagen, derefter ,-)[/quote'] +1 ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2014 Tak til alle for god ro og orden. Er lige optaget på arbejde. Jeg har ikke overblik over mine ferieplaner endnu - dvs. hvornår det kan lade sig gøre. Det kunne godt gå hen og ske at jeg har ferie en stor del af august. Juli måned kan jeg til gengæld ikke få meget ferie, så der er jeg nok i VH i weekenden. Tror forøvrigt at "plænefrekvensen" nemt kunne være højest i Juli. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2014 Tak til alle for god ro og orden. Er lige optaget på arbejde. Jeg har ikke overblik over mine ferieplaner endnu - dvs. hvornår det kan lade sig gøre. Det kunne godt gå hen og ske at jeg har ferie en stor del af august. Juli måned kan jeg til gengæld ikke få meget ferie, så der er jeg nok i VH i weekenden. Tror forøvrigt at "plænefrekvensen" nemt kunne være højest i Juli. Juli er ok med mig også... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2014 Juli er også fint med mig, har ferie i juni ,-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2014 Ser ikke nogen i vejen for hverken Juli eller August... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2014 5/7 og 19/7 har jeg allerede kalenderen fyldt. 12/7 og 26/7 er til gengæld ledige for mit vedkommende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2014 5/7 og 19/7 har jeg allerede kalenderen fyldt. 12/7 og 26/7 er til gengæld ledige for mit vedkommende. 26/7 bliver jeg maks upopulær hvis jeg vælger da lillepigen har fødselsdag... Men ellers er det fint for mig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2014 Er det noget med d. 12/7 så? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2014 Er det noget med d. 12/7 så? Jeg bliver hele tiden udfordret på hjemmefronten Den 5/7, 12/7 og 26/7 er ikke dage jeg kan... Så jeg har kun den 19/7 som mulighed... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2014 Døde planerne helt ud? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2014 Nogen skal tage en beslutning om det skal være den 12/7, 19/7 - eller 26/7 Jeg kan alle dage Hvad siger resten af folket? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2014 Jeg ser gerne det bliver midt på måneden, mere fordi jeg spiller poker, som altid ligger i slutningen af en måned ,-) (umiddelbart sidste fredag i hver måned) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2014 Jeg ser gerne det bliver midt på måneden' date=' mere fordi jeg spiller poker, som altid ligger i slutningen af en måned ,-) (umiddelbart sidste fredag i hver måned)[/quote'] Så 12/7 og 19/7 er mulighederne for dig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2014 Jeg har slet ikke overblik så langt frem så i sætter bare en dato og så ser jeg om ikke jeg kan rette ind. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites