Jump to content
repeat

Gas grill

Recommended Posts

Hej med jer, Håber der er en der kan hjælpe. Jeg står og skal købe ny gas grill, og har fundet et godt tilbud i DK. Men de bruger anden adaptor end man gør i SWE. Er der nogen der ved om hvor man kan købe en Svensk eller om der findes en universel adaptor som jeg kan købe? Eller om jeg bar skal købe grillen i Sverige. Satser på et par gode råd:-) //Peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan godt skifte regulator, de sælger dem med slange monteret i de fleste byggemarkeder hvor de også sælger grill's. Så køb det gode tilbud. Men det er absolut billigst at købe flaskegas i DK - og nemt nok lige at tage den tomme med over og bytte den når man alligevel er ovre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

OK...Nu ved jeg ikke hvad det koster i Dk for at fylde flasken op. Har fundet det til ca. 150 for en 5'er her i Sverige. Lyder som en plan, hvis man kan købe det i byggemarkede. Så er det jo bare frem med skruetrækkeren:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har bestilt en Char-Broil med deres infarøde stege system. Ved ikke om det er godt, men den havde fået en del gode anmeldelser på nettet. Den var sat ned fra 3999,- til 2200,- Så tænkte...den tager jeg sgu:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites