repeat 0 Anmeld indhold Skrevet April 3, 2014 Hej med jer, Håber der er en der kan hjælpe. Jeg står og skal købe ny gas grill, og har fundet et godt tilbud i DK. Men de bruger anden adaptor end man gør i SWE. Er der nogen der ved om hvor man kan købe en Svensk eller om der findes en universel adaptor som jeg kan købe? Eller om jeg bar skal købe grillen i Sverige. Satser på et par gode råd:-) //Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2014 Man kan godt skifte regulator, de sælger dem med slange monteret i de fleste byggemarkeder hvor de også sælger grill's. Så køb det gode tilbud. Men det er absolut billigst at købe flaskegas i DK - og nemt nok lige at tage den tomme med over og bytte den når man alligevel er ovre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2014 OK...Nu ved jeg ikke hvad det koster i Dk for at fylde flasken op. Har fundet det til ca. 150 for en 5'er her i Sverige. Lyder som en plan, hvis man kan købe det i byggemarkede. Så er det jo bare frem med skruetrækkeren:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2014 Til opfyldning af gas bruger jeg gasolen.se lige udenfor Vellinge. Han fylder også danske flasker. 11kg for 260skr Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2014 Har brugt Gasolen et par gange, og fandt så en med samme priser ved Bunkeflostrand. Nu er grillen bestilt, adaptor købt. Så nu går grilsæsonen snart igang:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2014 P.s.... Hvad er det for en grill du har bestilt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2014 11kg i DK kan ind imellem fås på tilbud for 100kr Og jeg giver sjældent over 150. Derudover er panten på flasken meget billigere. Kan desuden bedre li det danske system da det er nemmere at åbne og lukke for gassen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2014 Men hvis nogen vil igang med det svenske system så hat jeg en svensk 5kg til salg. 500kr og så er der endda lidt gas i. Den koster ca 1300kr i butikkerne men så er den selvfølgelig også helt fuld. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2014 Har bestilt en Char-Broil med deres infarøde stege system. Ved ikke om det er godt, men den havde fået en del gode anmeldelser på nettet. Den var sat ned fra 3999,- til 2200,- Så tænkte...den tager jeg sgu:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites