Igelkottar 11 Anmeld indhold Skrevet March 24, 2014 Hej derude Hvor køber i jeres togkort ? I DK eller i SV ? Og hvad kan bedst betale sig ? ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2014 Bare lad være med at tage toget --- det er spild af god tid :-p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2014 Hmm ... Har ikke fri parkering i København , så må nøjes med toget ? ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2014 Prøv at søge på skånetrafiks hjemmeside. Og derefter på rejseplan. Der kan du se prisforsk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2014 Bare lad være med at tage toget --- det er spild af god tid :-p Men jeg også sidde og slappe af i toget, spare måske 10 - 15 min hvis trafikken tillader det i bil ? ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2014 Toget er det billigste. og det hurtigste. Broen er dyr. 156 kr er hul i hoved. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2014 Toget er det billigste. og det hurtigste. Broen er dyr. 156 kr er hul i hoved. Ahh det kommer vist ret meget an på hvor du skal fra og til. Jeg sparer f.eks. 40-50% transporttid til og fra Ballerup i bil kontra det offentlige. Det synes jeg er merudgiften værd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2014 Jeg sparer 30 minutter mindst hver vej i forhold til hvis jeg skal med toget og regner samlet tid fra jeg kører fra mit hjem i Husie til jeg er på arbejdet på Østerbro. Og det er hvis alt kører til tiden. For mig er det afslappende og hyggeligt at køre bil, kan selv bestemme musikken, sidder godt, osv. Ja det er dyrt, men det er en sparet time som minimum om dagen godt nok også. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2014 He he jeg styre nu også musikken på iPhonen og jeg sidder også godt + jeg slider ikke bilen op på pendling ? ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2014 Tror der er skiftet emne og jeg hverken kører selv eller køber togkort længere, men bliver smidt af på fields og hentet på vejen tilbage. Og hvor er det egentligt irreterende at der ikke er en "pendler holdeplads, nede ved motorvejen, på en eller anden måde, så man skal hele vejen op og rundt, for at sætte folk af. Reelt kunne man lave en kort lille trappe. Da jeg købte togkort, udregnede jeg altid kursen ift. pågældende måned og købte hvor det var billigst. Fordelen ved det svenske, er dog det kan lånes ud. (og her antager jeg, at man kun kan få et dansk hvis der er billed på, af ren udvidenhed om andre løsninger) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2014 Helt enig ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2014 Jeg sparer 30 minutter mindst hver vej i forhold til hvis jeg skal med toget og regner samlet tid fra jeg kører fra mit hjem i Husie til jeg er på arbejdet på Østerbro. Og det er hvis alt kører til tiden. For mig er det afslappende og hyggeligt at køre bil, kan selv bestemme musikken, sidder godt, osv. Ja det er dyrt, men det er en sparet time som minimum om dagen godt nok også. Helt enig, Lars. (Synes at huske at vi har skrevet noget tilsvarende i en anden tråd) For øjeblikket kører jeg dagligt til KBH centrum. Kører i bil til Metroen og så med den videre til Kgs. Nytorv. Selvom Metroen er rimeligt stabil mht tidsplan, er der bare milevidt fra at køre selv og så sidde i et fuldt pakket metrotog, hvor selv en Fiat 500 fra 70'erne ville være langt bedre (hvorfor skal alle pakke sig sammen foran udgangene, hvordan kan man være så egoistisk ene og alene at optage fire pladser midt i myldretiden, og folk med influenza bør være forbudt). Jeg skal have arrangeret noget parkering derinde til en fornuftig pris, så kører jeg hele vejen. Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2014 Lars - præcist... :) Jeg kører om til Østerbro hvor jeg har været så heldig at tiltuske mig en fast p-plads til en rimelig pris. Så jeg kører hele vejen, betaler hvad det så koster og slipper for pakkede tog, ekstra sygedage fra de med influenza, og bestemmer selv køreplanen. Yay! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites