alex 0 Anmeld indhold Skrevet March 20, 2014 Haløj, jeg ville sætte pris på om nogen kunne hjælpe med info om first hands experience på pendling mellem Ballerup og Malmö. Hvor lang tid tager det omtrentligt ved f.eks. afgang 06:30 ? Jeg er ved at kigge på alle jobmulighederne ude ved Ballerup - men er lidt bekymret omkring transportiden når ungerne jo også skal hentes om eftermiddagen ;o) På forhånd mange tak for hjælpen, Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hrhansen 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2014 Jeg arbejder i Lautrupvang...... bor udenfor malmø - Genarp - men hvis du passerer betalingsanlægget 6.30..... er du i Ballerup på 25 min - ved lovlig hastighed :-) Hjem.... hvis du kører omkring 15.00 tager det ca. 5 min mere end om morgen. Og det her gælder ..... lad os sige 95% af dagene...... Mvh Henrik Haløj, jeg ville sætte pris på om nogen kunne hjælpe med info om first hands experience på pendling mellem Ballerup og Malmö. Hvor lang tid tager det omtrentligt ved f.eks. afgang 06:30 ? Jeg er ved at kigge på alle jobmulighederne ude ved Ballerup - men er lidt bekymret omkring transportiden når ungerne jo også skal hentes om eftermiddagen ;o) På forhånd mange tak for hjælpen, Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2014 Jeg arbejder også på lautrupvang (Atea). Kører normalt fra Malmø kl 8:20 og er i Ballerup kl 9. Det er sjældent at trafikken giver problemer med mindre man møder kl 8-8:30. Hjem skal man helst før 16 eller efter 17 ellers tager det lidt tid at komme på motorvejen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2014 Tak til jer begge! Jeg havde forestillet mig 1 time hver vej - men lyder som om det kan gøres op 40-45min ved at køre udenfor myldretiden... Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2014 Er der nogen af jer der evt. er interesseret i noget samkørsel? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2014 Hvilke tider og hvor faste er dine arbejdstider? Min kollega (Cronatus) og jeg har en velfungerende ordning hvor vi skiftes til at køre en måned hver. Han bor i Oxie og jeg i Fosie (malmö), men hvis tiderne passer kunne man sagtens lave noget med et opsamlingssted. Vi arbejder begge hos Atea på Lautrupvang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites