Jabbekot 10 Anmeld indhold Skrevet March 18, 2014 Hej. Min kone og jeg skal desværre skilles. Vi er gift i DK inden vi flyttede til Sverige. Vi flytter begge tilbage til DK. Vi kommer alt i alt med ca 100.000 kr hver i gæld herfra. Er der noget til hinder for, at vi kan blive formelt skilt nu, inden vi reelt har solgt hus, biler osv? Jeg tænker skattemæssigt osv.. Mvh Jakob Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2014 Hej. Min kone og jeg skal desværre skilles. Vi er gift i DK inden vi flyttede til Sverige. Vi flytter begge tilbage til DK. Vi kommer alt i alt med ca 100.000 kr hver i gæld herfra. Er der noget til hinder for, at vi kan blive formelt skilt nu, inden vi reelt har solgt hus, biler osv? Jeg tænker skattemæssigt osv.. Mvh Jakob Mener at man efter dansk lovgivning kan blive skilt på minuttet hvis den ene har begået utroskab. I Sverige kan man vist skilles til hver tid... Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jabbekot 10 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2014 Det var nu mere, om det har nogen betydning HVORNÅR ifht skat, gæld osv.. Mvh Jakob Sendt fra min C6603 med Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites