L_B_P 11 Anmeld indhold Skrevet March 14, 2014 Hej alle Nogle som har gjort sig nogle erfaring med det Blå sygesikringskort hvilket land vi som grænsegænger skal bestille det fra ? Jeg har blåt sygesikringskort fra Sverigen siden jeg flytte til Sverige, hvilket det udløb isdste år. Da jeg ville bestille det i denne uge, får jeg besked på jeg ikke er registreret i forsikringskassen. Dette selvom jeg forbindelse med tandlæge bla. har et brev fra forsikringskassen bekræfter jeg er registret i forsikringskassen og har krav på godtgørelse. Lars Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2014 Arbejder du i DK, skal du have det der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2014 Jeg arbejder i Dk og har derfor netop bestilt fornyede kort fra dk til mig og ungerne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2014 Hvordan gjorde du det? Ringede du til kommunen, skrev til dem eller hvordan? Jeg har forsøgt at bestille via borger.dk men det virker "stadig" ikke da jeg i årevis blot har stået som "pseudonym" efter at være logget ind. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites