Pelle!! 10 Anmeld indhold Skrevet March 11, 2014 En af mine venner har glemt sit svensk cpr nr, han skal have personbevis til Pas udstedelse hos Borgerservice i kbh, hvordan finder han frem til sit svenske Cpr nr? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2014 Via det brev han har fået fra Skatteverket. Ved at logge ind på Skatteverket, og se personnummer beviset. Spørg hans svenske bank hvad hans personnummer er. Etc. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2014 Skal man have svensk personbevis med til fornyelse af DK pas - nogen som ved det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2014 Du kan forny med dit gamle pas..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2014 Ja - hvor det eneste jeg har med er mit gamle pas, ikk? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2014 Jo hvis det er gyldigt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites