briped 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2014 Helt bestemt grundet dårligere konkurrence, grundet de ofte lange bindings tider. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2014 Til gengæld har 3 DK nu fjernet deres 4 timer/4 GB abonnement til 99 kr.. Nu er det kun nogen (ret meget) dyrere fri tale abonnementer de har... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2014 Til gengæld har 3 DK nu fjernet deres 4 timer/4 GB abonnement til 99 kr.. Nu er det kun nogen (ret meget) dyrere fri tale abonnementer de har... Nåede lige at tegne det abb. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2014 Nåede lige at tegne det abb. :) Det er (var) også et rigtig godt match faktisk for de fleste tror jeg, til en super god pris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2014 Det er (var) også et rigtig godt match faktisk for de fleste tror jeg' date=' til en super god pris.[/quote'] Ja det er kun engang imellem når jeg er særlig aktiv på fx Spotify at jeg rammer data loftet. Ellers er det spot on! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites