larscph 18 Anmeld indhold Skrevet February 21, 2014 Se her http://www.synology.com/en-global/company/news/article/437 Og opgrader til nyeste version af DSM. Jeg havde misset det og har lige fået smasket min DS en smule - heldigvis er den nu ved at være på højkant igen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2014 Er allerede gjort :D Hvilken model har du? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2014 En gammel sag... DS 409+ :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2014 Tak for tippet, skal også lige have opdateret min gaaaaaamle sag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2014 Kunne ikke lige se om der var noget bøvl i den men har ihvertfald opdateret den Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2014 Hvordan smasket? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2014 Heldigvis var det ikke lykkes dem at gøre ret meget, men web serveren var gået ned så man fik en "internal server error" uanset hvad man gjorde. Da jeg forsøgte at genstarte den kom den ikke op igen - det løste jeg ved at geninstallere DSM fra Synologys setup tool. Der var dog stadig ting som fejlede, bl.a. kom download station ikke i luften. Efter noget søgen fandt jeg en henvisning i /volume1/homes/admin/.profile - i første linje stod '"export LD_PRELOAD=/lolz/jynx2.so" - hvilket bestemt ikke har noget som helst med Synology eller DSM at gøre. Mappen fandtes (heldigvis) ikke - men det gjorde at en del services ikke startede korrekt. Jeg fjernede blot henvisningen og checkede i de øvrigt brugeres .profile at den ikke var der (det var den ikke). Genstartede igen og så var den i luften. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2014 Ahh, det har jeg heldigvis ikke oplevet med min ... endnu =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites