frujensen 10 Anmeld indhold Skrevet February 3, 2014 Læste en artikel i MetroXpress 24.1.14 om et lille program der hedder hola. Er der nogen af jer der har prøvet dette? Det skulle være muligt at se netflix fra USA. Hvis man har denne installeret, vil man så i skåne kunne se dr.dk der ikke er danskproduceret. Det får man jo ikke lov til nu. Mvh frujensen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2014 https://unlocator.com Det er bare det der skal til. Så kan man skifte mellem forskellige lande Sent from my HTC One using Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2014 Læste en artikel i MetroXpress 24.1.14 om et lille program der hedder hola. Er der nogen af jer der har prøvet dette? Det skulle være muligt at se netflix fra USA. Hvis man har denne installeret, vil man så i skåne kunne se dr.dk der ikke er danskproduceret. Det får man jo ikke lov til nu. Mvh frujensen Det er så vidt jeg ved kun USA den kan snyde sites til at tro du befinder dig i... Og det virker kun på PC/MAC, dvs. har du andre enheder så virker det ikke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2014 Overplay.net virker - også på android/IOS enheder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
frujensen 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2014 Hej Lars. Virker det også på dr.dk? Mvh frujensen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2014 Jeg bruger også http://www.overplay.net/ - det virker fint med DR.DK, også BBC (UK) og andre. De har opkoblings punkter i en masse forskellige lande. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
frujensen 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2014 Ok tak Jeg prøver. Mvh frujensen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2014 Hej Lars. Virker det også på dr.dk? Mvh frujensen Hej ILS Det fungerer perfekt til dr.dk, bbc.co.uk og netflix fra US ret enkelt - du vælger bare det land, du vil 'være i', og så tror alle du kommer derfra. /lars Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites