ice 10 Anmeld indhold Skrevet January 15, 2014 Håber bare de funger, og ikke laver numre når der er is og sne... http://epn.dk/brancher/transport/land/ECE6406347/faldlemme-skal-saenke-farten-pa-oeresund/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2014 Håber bare de funger, og ikke laver numre når der er is og sne... http://epn.dk/brancher/transport/land/ECE6406347/faldlemme-skal-saenke-farten-pa-oeresund/ Hvis de trasher min bil skal jeg personligt stoppe broens direktør ned i en af dem ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2014 De skal selvfølgelig genere mest muligt ved at lægge dem i retningen mod Danmark. Hvorfor ikke lægge dem i retningen mod Sverige ved Tullens baner i stedet for de "midlertidige" gule fartbump som er blevet permanente. Det ville jo rent faktisk være en forbedring. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2014 Jeg forstår jo slet ikke..... Der er alligevel en BOM er der ikke... Hvad nu med at man bare undlader at åbne bommen hvis hastigheden er for høj - eller er det for ligetil? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ice 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2014 Jeg forstår jo slet ikke..... Der er alligevel en BOM er der ikke... Hvad nu med at man bare undlader at åbne bommen hvis hastigheden er for høj - eller er det for ligetil? Også min første tanke, men det giver nok farligere situationer, da man kan forestille sig folk undvige til alle sider... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
elbilen 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2014 Er der stadig folk som pendler Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2014 Ja da - og der er efterhånden dejlig god plads på broen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2014 Fartsyndere.. 1 pct. af trafikken.. Lovlydige mærker intet.. Nu ved i så hvorfor at det bli´r ved at at blive dyrere og dyrere, de skal også snart udskifte alle reklamefilmene, billboard´sne, nye flag med hvidt logo på sort baggrund og nyt navn: ÖresundsFormynderiet! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2014 Så er det nye flag på (køre)banen.. [ATTACH]4626[/ATTACH] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2014 Hvis de trasher min bil skal jeg personligt stoppe broens direktør ned i en af dem ;) Du mener gennem de 60 mm gap? Inden du gør, så giv mig lige et praj - det vil jeg sgu ikke undgå at se! (-: Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2014 Det lyder fint, at faldlemme skal sænke farten. Har broen så også svar på hvad der skal sænke prisen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2014 Det lyder fint' date=' at faldlemme skal sænke farten. Har broen så også svar på hvad der skal sænke prisen?[/quote'] Faldlemme på direktionsgangen som udløses hver gang prisen ikke sættes ned ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2014 Lovlydige mærker intet... Den teori holdt så ikke imorges - lemmen faldt ned, selvom jeg i HELE forløbet ikke var over 25 km/t :-/ (ham bagved kørte hurtigere, er min vurdering, og hva fan er så det hele værd - skod-system) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2014 Heldigvis er de så tilpas lidt lave at man faktisk ikke mærker dem hvis man passerer i en bil som min 5-serie med familie-affjedring :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2014 Heldigvis er de så tilpas lidt lave at man faktisk ikke mærker dem hvis man passerer i en bil som min 5-serie med familie-affjedring :) Jeg har min bil for kær til bare at holde på :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2014 Det føles tilsvarende et lille bump/hul i vejen så tror næppe der sker nogen skade.... :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2014 Det føles tilsvarende et lille bump/hul i vejen så tror næppe der sker nogen skade.... :-) Ja, jeg oplevede jo desværre bumpet idag. Da jeg var opmærksom på muligheden, kunne jeg kante mig venstre om med venstre forhjul he he :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites