Jump to content
TNI

Audi Lund, suk...

Recommended Posts

Suk, kundemodtagare er jo fantasktisk - gad vide om de har nogen forestilling om hvordan andre mennesker opfatter hvad der kommer ud af munden på dem? Jeg skal aflevere min 1½ måned gamle A5 med lidt små problemer, deriblandt en Bluetooth som har hængt sig så du hverken kan koble på/af, lægge nye profiler ind eller tage de gamle væk. Når jeg fortæller om det kommer svaret prompte: Sådan er det også på min bil! Jamen - hvad f...... forventer kundemodtageren at jeg skal opfatte det? Måske "Godt - når du har samme problem er det ikke noget problem for mig, lad det være som det er" ? Eller "Super, rart at andre har samme problem, så vil Audi sikkert gøre noget ekstra for at hjælpe mig" ? Gid f......., ignorant! Jeg har selv siddet i samme stol, der er kun en vej at gå: Intresser dig for kundens problem, og giv udtryk for at du vil forsøge at løse det - så bliver kunden tryg og glad ved at læsse både bil og problemer af i bilhuset. Og har en klippefast tro på at det er ordnet når bilen kan hentes. Nu er jeg allerede - som der kan ses her - i det høje gear og forventer faktisk ikke noget positivt af dem..... Gad vide om de mennesker aldrig kommer på kursus i kommunikation - ellers må de sgu dyrke deres egne empatiske evner! TNI

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm, mine forventninger er lige sunket ned på minus 100 meter - men en ting skal man lade dem, de er da ærlige! Ringer og spørger: Hvordan går det med bilen, nu I har haft den hele dagen? Svar: Ehhh, vi har ikke taget den ind endnu. Det var sgu nok mit sidste besøg hos dem - med mindre der kommer en reklamation på det de laver når nu de tager den ind..... Nogen der har erfaringer mer Trelleborg - eller skal man helt til Tomelilla/Ystad for at komme til Michelsens ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Haha... Det minder SÅ meget om BMW her i Malmö. Bortset fra at BMW Malmö har tendens til at lyve.... Jeg er bare glad for at have fundet et BMW værksted som ved hvad de laver :)
Og hvem er så det... fortæl, fortæl. Har haft den hos BMW i Danmark, Roskilde. Kostede en herregård, og hjalp ikke en sk.... Så er der en her der kan bruges?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og hvem er så det... fortæl' date=' fortæl. Har haft den hos BMW i Danmark, Roskilde. Kostede en herregård, og hjalp ikke en sk.... Så er der en her der kan bruges?[/quote'] Det er uden tvivl www.autobahnsverige.se ude i Svedala, der hentydes til :-) Niklas anvender det samme prissystem som BMW, men han er bare mange gange bedre end så mange andre. Søg lidt på Autobahn, og du vil kunne læse alle succeshistorierne. Fantastisk service og kvalitet - uden sidestykke. Og skulle han mod forventning ikke kunne finde ud af det, har en livsnerve til BMW Sverige, der hjælper ham - endda på garanti eller kulance, hvis bilen er under 5 år. Han er enestående.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og føljetonen fortsatte: Hentede bilen fredag eftermiddag, Audi Lund kunne konstatere att de ikke (efter 3 dage) havde det diagnoseværktøj som kunne kommunikere med Webasto varmeren. (som leveres fra Webasto). Beskeden var: "vi ringer når vi har værktøjet". Fredag sent eftermiddag checkede jeg Webastos hjemmeside, i Staffantorp findes der et aut Webasto værksted - fik en tid kl. 08.00 i morgen, kørte derfra kl. 09.05 med en nu fungerende varmer..... der var fra monteringens side en dårlig stelforbindelse, meget normalt når det går stærkt. I dag kl. 15.00 ringer Audi i Lund (ny medarbejder som jeg ikke har talt med tidligere) og beder mig at hente bilen :rolleye: så vil de inderfor 2-3 dage eller i næste uge kontakte mig nær de har fået det rigtige værktøj. Åh hvaba, altså jeg har jo ligesom allerede hentet bilen - tja..... Måske ringer jeg i morgen og fortæller at deres samlede og forenede skønne kræfter er gået lidt til spilde..... eller hvad synes I ? TNI

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I dag kl. 15.00 ringer Audi i Lund (ny medarbejder som jeg ikke har talt med tidligere) og beder mig at hente bilen :rolleye: så vil de inderfor 2-3 dage eller i næste uge kontakte mig nær de har fået det rigtige værktøj.
Tag dem på ordet og trop op for at hente den ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Måske ringer jeg i morgen og fortæller at deres samlede og forenede skønne kræfter er gået lidt til spilde..... eller hvad synes I ? TNI
Send dem en mail bare for at se om de er ydmyge over for kundens ord. Jeg gætter på at de fatter nada :banghead:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites