Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2014 Raid0 er i dette tilfælde kun for performance. Ikke for nogen former for sikkerhed. Vandkøling gemmer jeg til en senere opgradering. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2014 Raid0 er i dette tilfælde kun for performance. Ikke for nogen former for sikkerhed. Vandkøling gemmer jeg til en senere opgradering. Det ved jeg... Men med dobbelt så stor chance for ballade ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2014 Jeg gik så all-in på processor og med vandkøling på skidtet... Fandme dejligt at der ikke sidder en mega blæser og larmer :) Kan være man skal prøve vandkøling en dag, men hvad jeg umiddelbart kan se så vinder man ikke så meget på en i7 som man gør på en powermother af et GFX kort? Eller hur? Eller bruges den også til noget andet end spil? :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2014 Kan være man skal prøve vandkøling en dag, men hvad jeg umiddelbart kan se så vinder man ikke så meget på en i7 som man gør på en powermother af et GFX kort? Eller hur? Eller bruges den også til noget andet end spil? :-) Jeg gjorde det dels for at prøve det, dels for at få lidt mere stilhed i maskinen... Blæseren som sidder på køleren kører sjældent mere end 500-600 rpm... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2014 Jeg gjorde det dels for at prøve det' date=' dels for at få lidt mere stilhed i maskinen... Blæseren som sidder på køleren kører sjældent mere end 500-600 rpm...[/quote'] Husk at sikre at der er en alarm som hyler, hvis vandpumpen går i stå. Jeg har engang brændt et bundkort og en processor sammen fordi vandcirkulationspumpen gik i stå og der kom ikke nogen alarm. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2014 Lørdag 17/5? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2014 Er det næste arrangement vi snakker om? 17/5 er dagen efter store bededag. Der kan jeg godt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2014 Er det næste arrangement vi snakker om? yep :) 17/5 er dagen efter store bededag. Der kan jeg godt. :th2: Hvad siger I andre...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2014 Hvad siger I andre...? Jeg mindes ikke umiddelbart noget der skulle være i vejen for det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2014 Umiddelbart er min gamer PC stået af. CPU er meget højst sandsynlig brændt af.. og jeg har så valget at købe ny for at teste... eller købe nyt bundkort, ny cpu og nye ram til omkring 4500, men tænker at købe en gamerbærbar fra mm-vision og deres modeller, bliver "opgraderet" i starten af næste måned, så venter lige lidt på deres spec og pris, som umiddelbart ligger på 8K (sammenlignet med en asus, ville den koste omkring de 12K) så.... det jeg prøver at sige, er at jeg er frisk, hvis jeg har hardwaren på plads ,-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2014 Hvis kalenderen tillader det så er jeg klar. Skal jo ha afprøvet det nye grej. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2014 Umiddelbart er min gamer PC stået af. CPU er meget højst sandsynlig brændt af.. og jeg har så valget at købe ny for at teste... eller købe nyt bundkort, ny cpu og nye ram til omkring 4500, men tænker at købe en gamerbærbar fra mm-vision og deres modeller, bliver "opgraderet" i starten af næste måned, så venter lige lidt på deres spec og pris, som umiddelbart ligger på 8K (sammenlignet med en asus, ville den koste omkring de 12K) så.... det jeg prøver at sige, er at jeg er frisk, hvis jeg har hardwaren på plads ,-) Hvis kalenderen tillader det så er jeg klar. Skal jo ha afprøvet det nye grej. Er I 2 sikre nok til at vi opretter en ny tråd på den dato? ;) :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2014 Jeg kan bedre ugen før, men kan sagten den dag, kommer dog først kl. 15 (pg.a min konen er på arbejde) og går ikke alt for sent (pga. min konen skal på arbejde) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2014 Er I 2 sikre nok til at vi opretter en ny tråd på den dato? ;) :) Ja jeg vil vurdere den som 90% fra min side. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2014 Jeg kan bedre ugen før' date=' men kan sagten den dag, kommer dog først kl. 15 (pg.a min konen er på arbejde) og går ikke alt for sent (pga. min konen skal på arbejde)[/quote'] Måske vi lige skulle høre ud i tråden om de tilstødende weekender kunne passe folk bedre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2014 Måske vi lige skulle høre ud i tråden om de tilstødende weekender kunne passe folk bedre? I tillæg til 17/5 er 10/5 såmænd også helt ok for mit vedkommende, men jeg kan først komme omkring kl. 14:00 d. 10/5. Til gengæld kan jeg slet ikke 24/5. http://doodle.com/zs5dx3v69cai5em7 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2014 d. 10/5 er ok for mit vedkomne. D. 17/5 er også ok, men ikke optimal ,-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2014 I tillæg til 17/5 er 10/5 såmænd også helt ok for mit vedkommende, men jeg kan først komme omkring kl. 14:00 d. 10/5. Til gengæld kan jeg slet ikke 24/5. http://doodle.com/zs5dx3v69cai5em7 d. 10/5 er ok for mit vedkomne. D. 17/5 er også ok, men ikke optimal ,-) Så den 10/5 er skæv for den ene, den 17/5 er skæv for den anden... Vil I slås om det ;) Umiddelbart lugter den 10/5 af at være bedste mulighed da Dennis den 17/5 også har en bagkant hvilket det ikke lyder til Frederik har den 10. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2014 Så den 10/5 er skæv for den ene, den 17/5 er skæv for den anden... Vil I slås om det ;) Umiddelbart lugter den 10/5 af at være bedste mulighed da Dennis den 17/5 også har en bagkant hvilket det ikke lyder til Frederik har den 10. :) Sandt. :) Og fint du opdaterede i Doodle - Dennis, det glemte du Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2014 Jeg kan med høj sandsynlighed den 10. maj, men det er ikke helt sikkert, da der er en fødselsdag i familien. Formentlig bliver den ikke holdt, og så er datoen fri til LAN. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2014 Jeg kan med høj sandsynlighed den 10. maj' date=' men det er ikke helt sikkert, da der er en fødselsdag i familien. Formentlig bliver den ikke holdt, og så er datoen fri til LAN.[/quote'] Så den er lidt shaky for dig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2014 opdatere i doodle? Jeg har vist overset det punkt (måske har min hjerne automatisk sprunget det over for at beskytte mig) Anyway... jeg har et problem med indkøb af ny bærbar. Jeg har sporet mig ind på disse 3 modeller og rationelt giver de alle sammen mening. http://www.mm-vision.dk/vision-s-series-s4568-15-6-baerbar http://www.mm-vision.dk/x4778-kraftig-gamer-baerbar http://www.mm-vision.dk/x4788-kraftig-gamer-baerbar Jeg har dog læst flere steder og set i test at i7 i en bærbar, kan være overkill, da den drosler ned på i5 niveau når man gamer i høj opløsning. Desuden er der jo lige +5K forskel, som reelt også er et issue Skærmen er dog et issue... men når jeg gamer længere tid, har jeg mulighed for at tilslutte en 24" (asus gamer skærm), men har nogen af jer hørt eller prøvet problemer med optimus og hdmi? (gider ikke via hdmi, hvis den kører på det lamme gfx) Jeg hælder mest til S4568 hvis skærm via hdmi ikke er et issue (må undersøge nærmere) ellers x4778, jeg har dog en eller andne ide om at den bliver en del mere varm. Hader computer... jo mere man tænker specs, jo mere bliver man ledt videre... ,-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2014 Jeg har fået afklaret den 10. maj - der kan jeg helt sikkert godt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2014 Er vi så go på den 10/5? Nico? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2014 10. Maj er fint med mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites