ronny85 10 Anmeld indhold Skrevet December 26, 2013 Hej alle Hvem er billigst, når man skal surfe på ipad air. Mit behov er ca 1-3gb pr mdr. Og kun surf i Sverige. Hvad anbefaler i? Ronny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2013 Jeg vil mene det er 3 (tre) hvis du bare en gang imellem også skal bruge den i Danmark. Sent from my iPad using Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2013 Hvorfor ikke bare bruge de data der er (eller kan blive) tilknyttet dit almindelige mobil-abb? Så er det jo bare at lade iAir'en connect'e via accespoint i denne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2013 Ja men det er altså bare lettere når SIM kortet er indbygget i dimsen :) Jeg har for nylig haft den spændende diskussion med vores IT drenge om jeg nu VIRKELIG mente at det der data abonnement på SIM kortet i min ThinkPad var relevant når jeg jo bare kan dele forbindelsen fra min mobil... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2013 Det er mere pga. at konen kun har 300 MB data på hendes mobil abb. og det er ikke nok. tænkte mere på om man kunne købe fx-. 3 gb til 100 kr eller sådan noget. altså kun til brug i swe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 31, 2013 Det er mere pga. at konen kun har 300 MB data på hendes mobil abb. og det er ikke nok. tænkte mere på om man kunne købe fx-. 3 gb til 100 kr eller sådan noget. altså kun til brug i swe https://www.tre.se/privat/bredband/3bredband-kontant/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fgd 10 Anmeld indhold Besvaret December 31, 2013 Hej alle Hvem er billigst, når man skal surfe på ipad air. Mit behov er ca 1-3gb pr mdr. Og kun surf i Sverige. Hvad anbefaler i? Ronny Hej Så vil jeg kigge på Joors, og jeg måske finde en billigere start pris (De plejer at give lidt til folk der bliver henvist). Kapacitet 2GB per månad Hastighet 10 Mbit/s Månadsavgift 0 kr Startavgift 495 kr Bindningstid Ingen Uppsägningstid 3 månader Minimiförbrukning 50MB på 60 dagar Övrigt Perfekt för surfplattan eller som extrauppkoppling för datorn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2014 Wifog.com Gratis men der skal kigges lidt på reklamer... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites